رییس دانشگاه از پزشکان شهرستان سرپل ذهاب خواست تا نسبت به فعال کردن مطب های خود اقدام نمایند و در صورت عدم امکان استفاده از مطب، در مکان مناسب دیگری فعالیت خود را آغاز کنند..
کد خبر: ۵۴۰۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ 19 December 2017
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان،دکتر مرادی با اعلام این مطلب گفت: پس از ۴۰ روز خدمات رایگان و حتی بدون استفاده از دفترچه از ابتدای دی ماه روند پذیرش بیماران به حالت عادی برمی ز گردد.
 
وی با بیان اینکه صدور دفترچه در اسرع وقت صورت می گیرد از مردم خواست ازین پس با در دست داشتن دفترچه به مراکز درمانی مراجعه نمایند و از ابتدای دی ماه فرانشیز عادی برای شهرنشینان ۱۰ درصد و برای روستائیان ۵ درصد برابر طرح تحول نظام سلامت از آنان اخذ می گردد.
 
وی با اشاره به اینکه با دستور و نظر مساعد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دفترچه های بیمه سلامت استثنائا در بخش های خصوصی مناطق زلزله زده نیز معتبر خواهد بود افزود:برابر توافق به عمل آمده با سازمانهای بیمه گر جهت رفاه حال مردم ،سقف نسخه ویزیت پزشکان این مناطق نیز حذف و مقرر گردید که در پرداخت مطالبات آنان تسریع شده و به صورت ماهیانه پرداخت شود.
 
دکتر مرادی خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی همه جانبه برای خدمت به مردم تلاش کرده و در طی ۴۰ روز تمام خدمات بهداشتی،درماتی،تشخیصی، دارویی ،بستری ، جراحی و...خود را بدون هیچ سقفی به طور رایگان به این عزیزان ارایه نموده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار