تسنيم گزارش مي‌دهد
پس از 22 سال يک قطعه آزادراه تهران - شمال به‌عنوان يکي محورهاي منتهي به شمال کشور ساخته و به بهره‌برداري رسيده است، با توجه به اين رزومه اين پروژه چه زماني جاي جاده چالوس را مي‌گيرد؟ به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري تسنيم، چهارشنبه‌ گذشته معاون وزير راه و شهرسازي اطلاعات جديدي را درباره وضعيت آزادراه تهران - شمال بيان کرد.
کد خبر: ۵۱۱۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 20 October 2017
 خيرالله خادمي در حاشيه بازديد اين پروژه گفت: با محدود کردن پيمانکار چيني و ورود پيمانکاران ايراني پيشرفت فيزيکي قطعه يک آزادراه تهران - شمال هم‌اکنون به 85 درصد رسيده و 15 درصد باقيمانده شامل روسازي بتني، تاسيسات، روشنايي و... است.
وي با بيان اينکه تاکنون در اين قطعه 2300 ميليارد تومان هزينه شده است، افزود: بر اساس برآوردهاي شرکت ساخت براي اين 15 درصد حدود 450 ميليارد تومان اعتبار نياز است. البته برآورد مجري پروژه حدود 600 ميليارد تومان است.
وي با اعلام اين‌که رشته کوه‌هاي البرز يکي از سخت‌ترين سازندهاي زمين‌شناسي کشور را دارد، تصريح کرد: با توجه به اين مسئله موارد غيرقابل پيش‌بيني در حين ساخت آزادراه تهران - شمال فراوان است.
مديرعامل شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل‌ونقل کشور درباره قطعه دوم آزادراه نيز گفت: اواخر خردادماه امسال با حضور معاون اول رييس‌جمهوري کار ساخت قطعه دوم آزادراه تهران - شمال به طول 22 کيلومتر در 5 قطعه آغاز شد. در اين  قطعه تونل 6 کيلومتري البرز در حال ساخت است که حدود 1600 متر آن باقيمانده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار