شهردار یزد با اشاره به اینکه در راستای توسعه ورزش همگانی طرح سه شنبه های بدون خودرو مدتهاست که در یزد اجرا می شود، گفت: این طرح در هفته آتی پررنگ‌تر اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۵۰۸۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵ 14 October 2017

به گزارش «تابناک یزد»مهدی جمالی نژاد  در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در پارک بزرگ شهر برگزار شد، اظهار داشت: در سند توسعه ورزش شهرها، ورزش به دو بخش قهرمانی و همگانی تقسیم شده که شهرداری ها در توسعه ورزش همگانی نقش مهمی دارند.

وی عنوان کرد: در یزد مردم به خوبی از ورزش همگانی استقبال کرده اند و طرح های متعددی نیز به اجرا درآمده است.

جمالی نژاد از جمله این طرح ها به سه شنبه های بدون خودرو اشاره کرد و بیان داشت: از این طرح حمایت می کنیم و در هفته آتی بسیار پررنگتر اجرا خواهد شد.

شهردار یزد همچنین با اشاره به اینکه یزد زمانی شهر دوچرخه ها بوده است، افزود: دوچرخه سواری پنجشنبه ها نیز از این پس اجرا خواهد شد و شرایطی فراهم می شود که همشهریان یزدی با دوچرخه تردد کنند.

وی تاکید کرد: در تلاشیم زیرساختهای ورزشی شهر را توسعه دهیم و ایستگاه ها و ورزش ها را برای ورزش بیشتر فعال کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد نیز در این مراسم با تبریک هفته نیروی انتظامی، از دست اندرکاران برپایی مراسم پیاده روی خانوادگی قدردانی کرد.

محمدعلی طالبی بیان کرد: امیدواریم با کمک دستگاه های مختلف امکانی که برای توسعه ورزش همگانی به وجود آمده، در راستای گسترش این ورزش‌ مورد استفاده قرار گیرد.

وی اظهار امیدواری کرد: بتوانیم روزها و سالهای آینده را شاهد نشاط بیشتر مردم یزد در سایه توسعه ورزشهای همگانی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار