کد خبر: ۵۰۴۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۰ 08 October 2017
گردهمایی شوراهای اسلامی بخش مرکزی خاش سیستان و بلوچستان به مناسبت گرامیداشت 15 مهر روز ملی روستا با حضور اعضای شوراهای اسلامی، امامان جمعه، دهیاران و معتمدان این بخش برگزار شد.
امام جمعه خاش در این آیین گفت: روستاییان و عشایر به عنوان قشر مولد و تامین کننده نیازهای اصلی جامعه نقش مهمی در تولید و اشتغال دارند.
حجت الاسلام علیرضا دهقان اظهار داشت: توجه به مباحث گردشگری، کشاورزی، دامداری و صنایع دستی روستاها سبب تحقق شعار اقتصاد مقاومتی می شود.
بخشدار مرکزی خاش نیز در این آیین گفت: 191 شورا در روستاهای این بخش فعالیت دارند که امیدواریم با نگاه ارزشمند دولت بتوانیم به توسعه روستاها کمک کنیم.
مجتبی شجاعی با تبریک روز روستا و هفته ناجا افزود: تعامل روستاییان با نیروهای امنیتی و انتظامی به رشد شاخص های خدمات کمک می کند.
فرماندار خاش هم در پیامی به مناسبت گرامیداشت روز روستا گفت: عدالت و توسعه روستاها با همکاری و تعامل مردم با مدیران، کارکنان دستگاهها و نهادهای مختلف میسر است.
محمداکبر چاکرزهی اظهار داشت: روستا محل فعالیت قشری سخت کوش و تولید کننده و دلسوزی است که حق بزرگی بر گردن افراد جامعه دارند.
به گزارش ایرنا مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر سیستان و بلوچستان، فرمانده انتظامی و رئیس شورای شهر خاش نیز در این مراسم به بیان گزارش و دیدگاههای خود در حوزه فعالیت شان پرداختند.
همچنین در این آیین از فرمانده و کارکنان انتظامی خاش و شوراهای نمونه بخش مرکزی این شهرستان تجلیل شد.
به گزارش ایرنا خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار