معاون انتقال خون استان تهران از آمادگی پایگاه انتقال خون وصال تهران برای دریافت خون عزاداران در تاسوعا و عاشورای حسینی، خبر داد.
کد خبر: ۵۰۱۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳ 28 September 2017
به گزارش تابناک تهران، "مجید مسلمی" با اشاره به طرح «نذر خون» در ایام محرم، اظهار داشت: یکی از نذورات مردم در ماه محرم، اهدای خون در تاسوعا و عاشورای حسینی است؛ از اینرو طرح نذر اهدای خون در سازمان انتقال خون راه‌اندازی شد.
 
وی ضمن اشاره به اینکه شعار «نذر خون، تصمیم آگاهانه، اهدای خون مسئولانه» با رویکرد استفاده صحیح از ظرفیت فرهنگی مردم به منظور پیوستن به صف داوطلبان اهدای خون در ماه محرم و صفر اجرا می‌شود، تصریح کرد: روند کار در این طرح به این صورت است که از افرادی که نذر خون دارند، ثبت نام می‌شود و برای روزهای آتی و حتی بعد از ماه محرم، نوبت داده می‌شود.
 
معاون انتقال خون استان تهران، بیان کرد: در روز تاسوعا و عاشورای حسینی پایگاه انتقال خون وصال آمادگی لازم جهت دریافت خون از اهداکنندگان را دارد.
 
مسلمی در پایان با اشاره به ساعات کاری پایگاه وصال، اظهار داشت: پایگاه انتقال خون وصال روز تاسوعا از ساعت 8 صبح تا 12 شب و روز عاشورا از ساعت 7 صبح تا 10 و نیم شب جهت ارائه خدمت به اهداکنندگان خون دایر می‌باشد.
 

بیشتر بخوانید:
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار