با آغاز تعطيلي 15 روزه ليگ آزادگان
كادر فني تيم فوتبال صباي قم بعد از مسابقه خانگي هفته چهارم فوتبال باشگاه‌هاي كشور به بازيكنان اين تيم يك روز استراحت داد.
کد خبر: ۴۸۸۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴ 03 September 2017
به گزارش تابناک قم، رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور همانند لیگ برتر تا بعد از مسابقه تیم ملی کشورمان و رقابت‌های جام حذفی تعطیل شد تا مدعیان صعود به لیگ برتر فرصت بهتر و بیشتری برای کسب آمادگی حضور در دیدارهای بعدی داشته باشند.

یکی از تیم‌هایی که بی‌صبرانه منتظر فرارسیدن تعطیلات 15 روزه لیگ دسته اول جام آزادگان بود، صبای قم است که فقط دو روز مانده به نخستین بازی خود تشکیل شد و تغییرات متوالی تا قبل از هفته چهارم در کادر فنی و بازیکنان این تیم ایجاد شده و هم اکنون در بین 18 تیم لیگ رتبه شانزدهم را در اختیار دارد.

تیم صبای قم از چهار هفته سپری شده رقابت‌های این فصل لیگ آزادگان دو تساوی و دو باخت در کارنامه دارد و با کسب دو امتیاز در جایگاه شانزدهم جدول قرار دارد اما با توجه به تحولاتی که در صبا رخ داده، قمی‌ها و طرفداران صبا امیدوارند که این تیم در هفته‌های آتی به رتبه‌های بالای جدول بازگردد.

نماینده فوتبال قم در هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال ایران برابر میزبان خود آلومینیوم سازی اراک به تساوی بدون گل دست یافت و در هفته دوم در خانه با یک گل از روی نقطه پنالتی مغلوب تیم نفت مسجد سلیمان صدرنشین فعلی جدول رده‌بندی این رقابت‌ها شد.

شاگردان هومن افاضلی در تیم صبای قم در هفته سوم رقابت‌ها برابر خونه به خونه بابل با چهار گل شکست خوردند اما تساوی یک بر یک در دیدار خانگی هفته چهارم برابر ملوان بندر انزلی آنها را بیش از پیش به روزهای آتی لیگ دسته اول فوتبال ایران امیدوار کرده است.

در هر حال صبایی‌ها بعد از بازی هفته چهارم با تصمیم کادر فنی خود به مدت یک روز به استراحت رفتند تا از این فرصت برای حضور در مرکز ایفمارک برای انجام تست‌های پزشکی بهره ببرند و بعد از آن راهی اردوی آماده‌سازی در منطقه کردان کرج شوند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار