شجاعی معاون ورزش های همگانی گلستان از تجهیز 17 خانه ورزش روستایی شهرستان و بخش در استان گلستان خبر داد.
کد خبر: ۴۷۱۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ 02 August 2017
شجاعی معاون ورزش های همگانی گلستان از تجهیز 17 خانه ورزش روستایی شهرستان و بخش در استان گلستان خبر داد.

معاون توسعه ورزش‌های همگانی گفت: با تصویب شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان گلستان ،جهت توسعه ورزش همگانی و تشویق روستائیان به ورزش 17 خانه ورزش روستایی قهرمانان مرحله مقدماتی شهرستان و بخش در دومین دوره مسابقات جام روستا قهرمان گلستان تجهیز می شود.

کمال شجاعی گفت: از تجهیزات خانه ورزش روستایی میتوان به 40 متر تاتامی، میز پینگ پونگ، فوتبال دستی، توپ و تور والیبال ، توپ و تور فوتبال اشاره کرد.

شجاعی گفت : در روستایی که استعدادهای ورزشی بسیاری وجود دارد خانه ورزش روستا افتتاح گردید راه‌اندازی این اماکن ورزشی به پرورش و سلامت این استعدادها کمک شایانی خواهد کرد با توجه به استقبال از آن برنامه ریزی هایی صورت گرفته است که یکی از این کارها تجهیز خانه‌های ورزش روستایی است.

وی هدف از اجرای احداث و تجهیز خانه‌های ورزش روستایی را دسترسی آسان و رایگان روستاییان به امکانات مطلوب برشمرد و گفت این خانه‌ها ظرفیت مهمی را برای برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت جوانان در تابستان ایجاد کرده است.

شایان ذکر است دومین دوره مسابقات جام روستا قهرمان از اواخر تابستان در پنج رشته ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان برگزار میگردد مسابقات در بخش آقایان در رشته‌های فوتسال، والیبال و طناب کشی و در بخش بانوان در رشته‌های آمادگی جسمانی و طناب کشی خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار