کد خبر: ۴۵۵۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷ 08 July 2017
در همین دو سه جلسه سپری‌شده از تمرین داماش وحید رضایی و شاگردانش شاهد حضور هواداران زیادی روی سکوهای عضدی بوده‌اند که بی‌شک در طول فصل هم به‌مانند این روزهای داغ تابستانی در سرما و گرما همراهی و همدلی بی‌ریا و بدون ادعای خود را از داماش فریاد خواهند زد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، داماش گیلان، تیمی که تا همین سه سال پیش و برای سال‌های متمادی پرچم‌دار اول فوتبال رشت در سطح نخست  فوتبال کشور بود، از بد روزگار حالا اما در لیگ دو روزگار می‌گذراند. واقعیت تلخی که حتی بسیاری‌ها  که ذوب در اخبار فوتبال نیستند، داماش را هنوز تیمی لیگ یکی می‌دانند و البته خیلی زود  صحبت از خاطرات لیگ برتری این تیم هم می‌کنند، اما...

داماش در آستانه پای نهادن به دومین فصل فعالیتش در لیگ دو است و در این روزهای آغازین و داغ تابستانی در میان حضور هواداران و نگاه‌های توأم با کنجکاوی و خاطرخواهی پیرامون تیم محبوبشان، برای فصلی تازه استارت زده است. هوادارانی که عشقشان به داماش لیگ نمی‌شناسد و کمیت و کیفیت حضور و حمایتشان از تیم محبوبشان از بسیاری از تیم‌های لیگ برتری هم بالاتر و بیشتر است.

میزان محبوبیت داماش نیاز به توضیح اضافه‌ای ندارد. نیازی به بازگشت به زمان عقب‌تر هم نیست. با یک نگاه ساده و مرور وقایع همین هفته اخیر به‌راحتی می‌توان وسعت و عمق این محبوبیت را درک کرد. داماش تستی را برای گزینش در رده‌های سنی از بازیکنان بومی گیلانی فراخوان و برگزار کرد. کاری به تعداد بالا و ترافیک شدید متقاضیان نداریم، اینکه از جای‌جای استان از آستارا تا چابکسر و باوجود بومی بودن اما حتی خارج از گیلان از استان‌هایی چون تهران، مازندران و قزوین با چنین استقبالی مواجه می‌شود، فقط و فقط می‌توان یک تیتر برایش انتخاب کرد: " بدون شرح"

چهارشنبه گذشته تمرینات داماش در حضور هواداران بی‌شمار این تیم رسماً استارت خورد و این جلسه افتتاحیه یک مهمان ویژه داشت به نام علیرضا جهانبخش که بازهم این اتفاق نیاز به توضیح بیشتر ندارد. روز بعدتر، تمرین داماش مهمان دیگری به نام جهانگیر عسگری بازیکن اسبق این تیم را به خود دید، بازیکنی غیربومی که تنها و تنها محبوبیت داماش می‌تواند حضورش در عضدی رشت و محل تمرین داماش را توجیه کند.   

در همین دو سه جلسه سپری‌شده از تمرین داماش وحید رضایی و شاگردانش شاهد حضور هواداران زیادی روی سکوهای عضدی بوده‌اند که بی‌شک در طول فصل هم به‌مانند این روزهای داغ تابستانی در سرما و گرما همراهی و همدلی بی‌ریا و بدون ادعای خود را از داماش فریاد خواهند زد.

برای محبوبیت داماش دنبال مؤلفه‌ها و مشخصه‌های خاصی نباید بود. اینجا رشت است و تیمی محبوب به نام داماش با یک گذشته درخشان و پاک نشدنی و علاقه‌مندی‌ای که هیچ‌گاه شعله‌هایش خاموش نخواهد شد.

بگذریم. داماشی‌ها با یک برنامه‌ریزی منطقی پس از انتخاب سرمربی جدید کار خود را برای فصل آینده شروع کرده‌اند. آن‌ها بر اساس برنامه در نظر گرفته‌شده در حال جذب مهره‌های موردنیاز خود بوده و تمرینات خود را هم برای یک‌فصل تازه شروع کرده‌اند، شروعی به نیت رسیدن به ایستگاه مقصد و بهتر اگر بگوییم شروعی برای بازگشت، بازگشت به گذشته‌ای باشکوه.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار