همزمان با سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر صورت گرفت:
همزمان با فرارسیدن سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر تقارن آن با هفته صرفه جویی در مصرف آب همایش بزرگ پیاده روی همگانی با مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان گلستان و همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ، اعضاء این ستاد و همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان و هیات ورزشهای همگانی استان در شهر گرگان برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۰۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 01 July 2017
همزمان با فرارسیدن سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر تقارن آن با هفته صرفه جویی در مصرف آب همایش بزرگ پیاده روی همگانی با مشارکت شرکت آب وفاضلاب استان گلستان وهمکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ، اعضاء این ستاد و همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان و هیات ورزشهای همگانی استان در شهر گرگان برگزار شد.

مدیر روابط عمومی شرکت آبفای گلستان خاطر نشان کرد: شرکت آب وفاضلاب استان گلستان با توجه به تقارن و  همزمانی این مراسم با هفته صرفه جویی در مصرف آب (یکم لغایت هفتم تیرماه) برای اطلاع مردم از وضعیت کمبود آب شرب در فصل تابستان اقلام تبلیغاتی را بین اقشار مختلف توزیع نموده تا همگان صرفه جویی در مصرف آب شرب را جدی گرفته و نسبت به اصلاح الگوهای مصرف آب اقدام نمایند.

به گفته ایوبی در همایش مذکور با همت و پیگیری های مدیریت و کارکنان پرتلاش امور آب وفاضلاب منطقه گرگان  ایستگاه صلواتی در مسیر پیاده روی مستقر گردیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار