دبیر کمیته انضباطی هیات فوتبال استان یزد گفت: در فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال قهرمانی باشگاه های کشور (لیگ آزادگان) در مجموع تیم فولاد یزد افزون بر 450 میلیون ریال جریمه شده است.
کد خبر: ۴۴۱۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۵ 15 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛عباس افزونی افزود: این جریمه ها در طول یک فصل لیگ آزادگان بخاطر برخی تخلفات تماشاگران و همچنین کادرفنی تیم اعمال شده است .
وی ادامه داد: طبق مقررات برخی از جرائم در طول فصل، توسط تیم فوتبال فولاد یزد به فدراسیون پرداخت شده و بخشی هم که مانده باید تا شروع مسابقات فصل آینده اقدام شود.
دبیر کمیته انضباطی هیات فوتبال استان یزد گفت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بر اساس مقررات و طبق گزارش داور و ناظر اعزامی خود در قبال برخی تخلفات نسبت به تصمیم گیری برای جریمه اقدام می کند.
افزونی گفت: فدراسیون با هیچ تیم و استانی تعارف ندارد و باید همه تیم ها و باشگاه ها در چارچوب مقررات نسبت به بدهی خود در موعد مقرر اقدام نمایند.
وی گفت: باید امور فرهنگی و ساماندهی تماشاگران در فوتبال روز به روز افزایش یابد تا شاهد برخی تخلفات و جرائم برای فوتبال استان نباشیم.
افزونی گفت: تیم ها و باشگاه ها باید در کنار مسائل فنی خود به برنامه های فرهنگی نیز توجه داشته باشند تا کمتر دچار مشکلاتی چون جریمه شوند و بخشی از اعتبارات خود را به مسائل فرهنگی اختصاص دهند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار