استاندار قزوین گفت: داشتن آمادگی کامل و ۲۴ ساعته برای مقابله با بحران‌ها از ضرورت‌های مدیریت ارشد استان است بنابراین هیچ گونه قصور و کوتاهی در هنگام بروز سوانح و حوادث غیرمترقبه از هیچ مدیر و مسئولی پذیرفته نیست.
کد خبر: ۴۳۸۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 11 June 2017
فریدون همتی ظهر امروز در شورای پدافند غیرعامل استان قزوین که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: حوادث و سوانح غیرمترقبه نیازمند مدیریت و برنامه‌ریزی جدی از سوی مسئولان مربوط است این مهم در حالی بوده اینگونه اتفاقات پس از آرامش به وقوع می‌پیوندد.

همتی با بیان اینکه باید مدیران در تمامی ساعات شبانه روز آمادگی مقابله با هر نوع حادثه از سیل و زلزله تا جنگ و خونریزی را داشته باشند، افزود: باید پدافند غیر عامل استانداری به همراه مدیریت بحران استان هر 3 ماه یکبار مانوری مشترک را در نقاط مختلف برای سنجش میزان آمادگی دستگاه ها برگزار کنند و آمادگی و سطح مدیریت آنها را در هنگام بروز حوادث و سوانح مورد سنجش و ارزیابی قرار دهند.

استاندار قزوین خواستار برگزاری مانورهای مدیریت بحران و پدافند غیرعامل هر 3 ماه یکبار به منظور آمادگی دستگاه های استان برای مقابله با تهدیدهای دشمن و حوادث غیرمترقبه شد.

وی عنوان کرد: اداره کل پدافند غیر عامل استانداری قزوین باید نسبت به ابلاغ و پیگیری مصوبات این کارگروه به تمامی سطوح حاکمیتی استان با جدیت وارد عمل شود و با هردستگاهی که با تسامح و کوتاهی نسبت به این موضوع برخورد می‌کند با تذکر کتبی و اعلام خطر برخورد نماید.

همتی تاکید کرد: داشتن آمادگی کامل و 24 ساعته برای مقابله با بحران‌ها از ضرورت‌های مدیریت ارشد استان است بنابراین هیچ گونه قصور و کوتاهی در هنگام بروز سوانح و حوادث غیرمترقبه از هیچ مدیر و مسئولی پذیرفته نخواهد بود.

استاندار قزوین اضافه کرد: در حادثه تروریستی تهران با مدیریت مناسب نیروهای مسلح و همدلی و حضور مردم از بروز یک فاجعه بزرگ در کشور جلوگیری شد و با مقابله و واکنش سریع از تحمیل هزینه ها و خسارات بیشتر به مردم و نظام جلوگیری به عمل آمد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار