امام جمعه موقت کنگاور گفت: آتش بازی تروریست ها در تهران به دنبال سفر ترامپ به خاورمیانه انجام شد که هیچ خدشه ای در امنیت جمهوری اسلامی به وجود نیاورد.
کد خبر: ۴۳۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 10 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علیراضا ایزدی در خطبه های این هفته نماز جمعه کنگاور اظهار داشت که حرکت تروریستی و ددمنشانه روز چهارشنبه در تهران، برگ ننگین دیگری بر صفحات تاریک تروریست ها، عاملان و مباشران آنها ثبت کرد.

وی ادامه داد: این حوادث سبب هوشیاری، به ویژه وحدت و همبستگی بیشتر مسلمانان دنیا بخصوص ملت بزرگ ایران خواهد شد و همه مسلمانان ایران اسلامی بیشتر از گذشته به اخوت و برادری خود پایبند خواهند بود.

وی ضمن تسلیت به خانواده شهدای این واقعه گفت : هرچه بر تعداد شهدا و جانبازان کشورمان افزوده می شود، انسجام و وحدت مردم در مقابله با دشمنان بیشتر می شود.

حجت الاسلام عطایی افزود: این حادثه تروریستی توسط همه اقوام، ادیان، مذاهب و حزب های سیاسی در ایران محکوم است و کار این افراد توسط نیروهای امنیتی کشور بی جواب 
نخواهند ماند.

او شیوه مدیریت رهبر معظم انقلاب را در ایجاد امنیت پایدار در کشور بسیار تاثیرگذار دانست و افزود : با پیروی از رهنمودهای ایشان همواره در مقابل دشمنان نظام الهی می ایستیم.

امام جمعه موقت کنگاور به بحث سند 2030 که قبل و بعد از انتخابات در فضای مجازی و محافل به آن پرداخته شد اشاره کرد و افزود: سخنان رهبر معظم انقلاب در باره این سند در دیدار اخیر با معلمان و دانشجویان برای همگان فصل الخطاب است.

وی اظهار کرد: نظام آموزشی کشور به تعبیر رهبر معظم با توجه به منابع و آموزه های غنی اسلامی باید در داخل و نه در بیرون کشور تدوین شود.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار