عروتی‌موفق اعزام تعدادی از مبلغان به خوابگاه‌ها را از دیگر برنامه‌های ارتحال امام (ره) عنوان کرد و یادآور شد: این افراد به تبیین ابعاد شخصیتی و اخلاقی امام (ره) در سطح خوابگاه‌ها خواهند پرداخت.
کد خبر: ۴۳۵۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹ 05 June 2017
معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی‌سینا تصریح کرد: با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان و ایام امتحانات دانشجویان، امسال مراسم اعتکاف دانشجویی برگزار نمی‌شود.

به گزارش ایسنا؛ دکتر علی‌اکبر عروتی‌موفق با بیان اینکه مراسم شب‌های احیاء به همراه سخنرانی و مداحی در مسجد دانشگاه بوعلی برگزار می‌شود، افزود: معاونت دانشجویی دانشگاه به صورت روزانه مراسم افطاری برای دانشجویان درنظر گرفته است.

وی به برنامه‌های این دانشگاه در آستانه ارتحال امام(ره) پرداخت و گفت: مراسم بزرگداشت امام راحل با حضور جمعی از دانشگاهیان ظهر امروز در مسجد بزرگ دانشگاه برگزار شد که در این مراسم برخی از شخصیت‌ها به سخنرانی و مداحی در مدح امام(ره) پرداختند.

عروتی‌موفق اعزام تعدای از مبلغان به خوابگاه‌ها را از دیگر برنامه‌های ارتحال امام(ره) عنوان کرد و یادآور شد: این افراد به تبیین ابعاد شخصیتی و اخلاقی امام(ره) در سطح خوابگاه‌ها خواهند پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: سرویس‌هایی برای دانشجویان درنظر گرفته شده که در برنامه‌های ارتحال امام(ره) و شب‌های قدر در مسجد حضور داشته باشند همچنین شرکت برای عموم مردم در این مراسم‌ها آزاد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار