معاون نیروی زمینی سپاه:
معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: کشتی نظام اسلامی با وجود طوفان‌های بیرونی در ساحل اقتدار و امنیت قرار دارد و نیروهای مسلح آماده هستند.
کد خبر: ۴۳۱۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰ 28 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس درباره امنیت کشور اظهار کرد: ایران اسلامی به برکت خون شهدا در ناامن‌ترین نقطه جهان، امن‌ترین کشور دنیا به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: رهبری عالمانه امام خامنه‌ای عزیز کشتی نظام جمهوری اسلامی ایران را با وجود طوفان‌های بیرونی مانند توطئه‌ها و فشارهای دشمن، در ساحل اقتدار و امنیت قرار داده است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران نظامی مقتدر و به معنای واقعی کلمه مردم‌سالار دینی است، اضافه کرد: دموکراسی واقعی تنها در ایران جریان دارد.

پورجمشیدیان با اشاره به اینکه ملت ایران با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همراه هستند، تصریح کرد: ملت ایران این همراهی و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی را در صحنه انتخابات به رخ دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی کشیدند.

وی با بیان اینکه حماسه‌آفرینی هنر ملت ایران است، اضافه کرد: ملت ایران نه‌تنها در انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه بلکه در تمام صحنه‌ها، از انتخابات گرفته تا راهپیمایی‌ها، حضور حداکثری دارند و حامی نظام و رهبری هستند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران تأکید کرد: امروز نیروهای مسلح از ارتش تا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی و مرزبانان کشور، برای امنیت ایران تلاش می‌کنند.

پورجمشیدیان با اشاره به اینکه به برکت خون‌های پاک و زحماتی که کشیده شده، این امنیت و اقتدار رقم خورده است، تصریح کرد: باید قدردان این زحمات، ایثار و ازخودگذشتگی‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه هر قطره خون شهدای مدافع حرم، مرزبانان و سایر رزمندگان ما برای امنیت ایران اسلامی ریخته می‌شود، اضافه کرد: باید در جبهه پاسداری از نظام و ارزش‌های اسلامی در هر حوزه‌ای که کار می‌کنیم، حضور جدی داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار