"سعید حیدری" دوچرخه سوار همدانی همزمان با بیست و ششمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره)، از امامزاده عبداله همدان تا حرم مطهر امام خمینی(ره) را رکاب خواهد زد.
کد خبر: ۴۲۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹ 02 June 2015

همزمان با بیست و ششمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره)، "سعید حیدری" دوچرخه سوار همدانی از امامزاده عبداله همدان تا حرم مطهر امام خمینی(ره) را رکاب خواهد زد.

به گزارش ایسنا ؛ هیئت دوچرخه سواری استان همدان، این دوچرخه سوار همدانی که پیش از این مسیرهای مختلفی را در کشور رکاب زده، صبح چهارشنبه از همدان به سمت حرم امام خمینی(ره) رکاب خواهد زد.

"سعید حیدری" در این رابطه اظهار کرد: ساعت 6 صبح روز چهارشنبه حرکت خواهم کرد و شب را در ساوه سپری می‌کنم و صبح پنج شنبه به طرف حرم مطهر امام خمینی(ره) رکاب خواهم زد و تا ظهر به مرقد امام(ره) می‌رسم.

وی با اشاره به اینکه رکاب زدنم به سمت مرقد امام(ره) یک طرفه خواهد بود، افزود: مسیر برگشت با اتوبوس انجام خواهد شد.

این دوچرخه سوار همدانی تصریح کرد: هدف از رکاب زدنم تا مرقد امام خمینی(ره) برای یادآوری رهنمود‌ها و آرمان‌های امام خمینی(ره) است.

حیدری با بیان اینکه حدود پنج سال است به صورت سایکل توریست دوچرخه سواری را انجام می‌دهم، خاطر‌نشان کرد: تا کنون مسیرهای زیادی را رکاب زده‌ام اما اسپانسری برای برنامه‌هایم نداشته‌ام.

وی در پایان گفت: برای سفر دو روزه خود به حرم امام خمینی(ره) هیئت دوچرخه سواری استان همدان همکاری های لازم را بعمل آورده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار