رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز گفت:هدایت نوجوانان به سوی ورزش های پهلوانی و زورخانه ای دردستور کار قرار دارد و برای انجام این مهم با حمایت مسوولان فارس برنامه های تشویقی انجام خواهیم داد.
کد خبر: ۴۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰ 31 May 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:حسام زارع مهذبیه ، یکشنبه در آیین تجلیل از 25 نفر از ورزشکاران پهلوانی و زورخانه ای شهرستان شیراز بیان داشت:تفکیک وظایف هیات ورزش های استان فارس و شهرستان شیراز ، عاملی موثر در انجام هرچه بهتر وظایف و رشد و تعالی این رشته ورزشی اصیل و اسلامی است.

وی افزود:ورزش،عامل پیشگیری از آسیب های اجتماعی است و هر چه بیشتر به این مقوله بپردازیم دستاوردهای بهتری خواهیم داشت.

رییس هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان شیراز نیز در این آیین گفت:هم افزایی ورزشکاران با این هیات موجب رشد بیشتر این رشته ی ورزشی می شود و هدف از برگزاری این مراسم ایجاد روحیه نشاط و تعامل بیشتر بین هیات شیراز و قهرمانان پهلوانی و زورخانه ای این شهرستان است.

علیرضا هوشمند اظهار کرد:انتخاب ورزشکار برتر در بین قهرمانان این رشته ورزشی بسیار دشوار و به همین سبب با هدف ارج نهادن به تلاش های همه قهرمانان از 25 ورزشکار برتر پهلوانی و زورخانه ای شیراز تجلیل شد.

هوشمند گفت: برگزاری آیین تجلیل از ورزشکارن نشان دهنده توجه مسوولان به قهرمانان است و امیدواریم با برطرف شدن مشکلات مالی بتوانیم این گونه آیین ها را همه ساله پر بارتر از سال پیشین برگزار کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار