مدیر آموزش و پرورش آمل گفت: به مناسبت بزرگداشت روز معلم همایش تجلیل از مقام معلم و پیشکسوتان در مجتمع فرهنگی و تفریحی اریکه آریایی آمل با حضور یک هزار نفر از خانواده فرهنگی این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۱۷۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱ 03 May 2017
 سفیر هراز، عباس مرزبند در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان آمل با بیان اینکه در حوزه آموزش و تبادل دانش‌آموزی اگر خبری از سوی رسانه در شبکه‌های مجازی یا اجتماعی شنیده شد به این نهاد اطلاع رسانی تا به رفع ابهام آن پرداخته شود، گفت: حادثه‌ای که برای دانش آموزی در پارک سرخرود پیش آمد با وجود گفت و شنودها اکنون مراحل قانونی خود را طی می‌کند.
 
  
وی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مطهری و گرامی‌داشت هفته معلم، بیان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی ستاد شهرستان، زنگ سپاس در همه مدارس و به طور نمادین در دبیرستان امام جعفر صادق(ع) نواخته می‌شود.
 
 
 
مدیر آموزش و پرورش آمل با بیان اینکه در این هفته، همایش تجلیل از مقام معلم و پیشکسوتان در مجتمع فرهنگی و تفریحی اریکه آریایی با حضور یک هزار نفر از خانواده فرهنگی این شهرستان برگزار می‌شود، گفت: در آن روز 72 معلم نمونه شهرستانی، سه معلم استانی و 12 معلم ویژه آمل تجلیل می‌شوند.
 
 
 
مرزبند با اعلام اینکه اکنون در این شهرستان چهار هزار و 400 فرهنگی پیشکسوت و بازنشسته است که 492 نفر مستمری بگیر هستند، مطرح کرد: همچنین چهار هزار و 614 فرهنگی شاغل در 490 آموزشگاه و دو هزار و 633 کلاس درس به تدریس 62  هزار و 230 دانش آموز می پردازند.
 
 
 
وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی 96 کارهای خوبی در این شهرستان انجام و برنامه‌ریزی مناسبی برای کنکور سراسری انجام شد، تصریح کرد: امسال در برگزاری همایش نخبگان 157 نخبه با کسب رتبه زیر سه هزار در کنکور سراسری و با بالاترین پذیرش در رشته تجربی تجلیل شدند.
 
 
 
مدیر آموزش و پرورش آمل ادامه داد: در سال تحصیلی امسال، معاونت پرورشی در برگزاری مسابقات فرهنگی، قرآنی و نماز اهتمام ویژه‌ای داشته و 20 هزار دانش آموز آملی را در مقاطع مختلف فرهنگی قرآنی شرکت دادند که دو هزار نفر از آنها برگزیده و در مسابقات استانی حضور یافتند.
 
 
 
وی با تاکید بر اینکه در رشته‌های ورزشی نیز نسبت به سال گذشته توفیق دو چندان داشتیم، گفت: در اعزام راهیان نور به مناطق جنگی جنوب و غرب امسال یک هزار دانش آموز دختر و پسر سهمیه آمل بوده که انجام شد.
 
 
 
مرزبند با بیان اینکه همچنین در برنامه اعتکاف دانش آموزی امسال یک هزار دختر و پسر حضور داشتند، افزود: دانش آموزان این شهرستان توانستند رتبه اول و دوم کشوری زیست فناوری از مقطع متوسطه اول را کسب و در جشنواره خوارزمی، شش محور مقام استانی و کشوری را از آن خود کنند.
 
 
 
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون چهار پروژه عمرانی، آموزشی و پژوهشی نیمه‌کاره داریم که با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار