کد خبر: ۴۱۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵ 31 May 2015
به گزارش خبرنگار بلاغ، در هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور نمایندگان مازندران برابر حریفان‌شان قرار گرفتند اما نتوانستند سهمیه‌شان را در این مرحله حفظ کنند و به مرحله اول رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور سقوط کردند.

در حالی که دو نماینده استان مازندران تیم‌های دریای بابل و هیات فوتبال زیراب از هفته‌های قبل سقوط‌شان به مرحله پایین‌تر مسجل شده بود، این هفته تیم‌های شهدای ساری و شهید کریمی جویبار هم به جمع تیم‌های سقوطی پیوستند تا ناکامی مازندرانی‌ها تکمیل شود.

تیم فوتبال شهدای ساری که شدیدا به برد نیاز داشت، در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۴ بر ۱ مغلوب تیم مقاومت تهران شد و تیم شهید کریمی جویبار هم با وجود پیروزی داخل خانه به‌دلیل پیروزی تیم‌های بالاسری، از بقا در لیگ بازماند و به مرحله پایین‌تر سقوط کرد.

در این هفته از رقابت‌ها، تیم هیات فوتبال زیراب با نتیجه ۵ بر ۱ از حریف خود تیم فوتبال ایرانداد تهران شکست خورد و تیم دریای بابل به دلیل حاضر نشدن حریفش با حساب 3 بر صفر پیروز میدان اعلام شد.

با این حساب هر ۴ نماینده مازندران تیم‌های (شهید کریمی جویبار ـ شهدای ساری ـ دریای بابل و هیات فوتبال زیراب) به مرحله اول رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور سقوط کردند تا مازندرانی‌ها امسال در هیچ‌کدام از لیگ‌ها (لیگ یک تا سه) موفق نباشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار