سرمربی تیم بسکتبال شهرداری کاشان گفت: به عملکرد بازیکنانمان در بازی با پالایش نفت آبادان افتخار می کنم.
کد خبر: ۴۱۵۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ 29 April 2017

به گزارش تابناک : مجید صالحی شامگاه گذشته پس از باخت تیمش مقابل پالایش نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در این بازی بیشترین امتیازی را که می توانستیم به دست آوردیم، در دفاع به خوبی بازی اول پلی آف نبودیم ضمن آنکه تیم آبادان به خوبی عمل کرد. 

وی افزود: بازی امروز آنقدر سنگین بود که موجب چندین تکنیکال فول و در نهایت دیسکالیفه شدن سرمربی و بازیکن موثر تیم نفت یعنی حسن زاده شد، البته برای بازی آینده تیم نفت آنقدر بازیکن برای جایگزینی دارد که جای خالی این بازیکن احساس نشود اما جایگاه سرمربی متفاوت است. 

صالحی تصریح کرد: این اتفاقات نشان از یک بازی سخت داشت و خوشحالیم که توانستیم تیم نفت را در این مرحله به چالش بکشیم. ای کاش تیممان امکانات بیشتری داشت و می توانستیم بازی بهتری را به انجام برسانیم. 

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری کاشان گفت: با توجه به اینکه هفت بازیکن خود را در اختیار ندارم و سایر بازیکنان هم سطح بازیشان در این سطوح نیست اما از عملکرد بازیکنانم ناراحت نیستم، افتخار می کنم به اینکه توانستیم تیممان را به این مرحله از بازیها برسانیم، تیمهایی بودند که نتوانستند بردهای با کیفیتی همچون ما داشته باشند. 

صالحی در خصوص داوری این بازی افزود: همیشه در تمام بازیها چه برد و چه باخت بر داوری انتقاد وجود داشته است. معمولا در همه جای دنیا اشتباهات داوری دیده می شود، در این بازی ظاهر اعتراضات تیم نفت بیشتر بود و تکنیکال فول بیشتری گرفتند. 

وی اظهار کرد: به نظرم داوری در نتیجه بازی تاثیری نداشت، نفت آبادان تیم خوبی بود و حقش بود ببرد و این اتفاق نیز افتاد، دیروز موقعیت داشتیم نفت را ببریم اما چون پرتابهای سه امتیازیمان گل نشد نتوانستیم از موقعیت ها به خوبی و به نفع خودمان استفاده کنیم.  

صالحی تصریح کرد: تیم آبادان توانایی قهرمان شدن را دارد و بازی در مقابل این تیم برای هر تیمی سخت است در این دیدار، نفتی ها خوب بازی کردن و امکان پذیر نبود به لحاظ امتیازی به آنها نزدیکتر شویم، البته اختلاف ۱۴ امتیاز نتیجه چندان بدی نبود. 

وی یادآور شد: بسکتبال فازهای دفاع و حمله اش توام با هم هستند، ما دفاعمان را امروز انجام دادیم اما نفتی ها در این بازی بهتر از بازی اول عمل کردند. به هر صورت آنها تیم ما را آنالیز کردند و توانستند حفره های دفاعی و مشکلات ما را پیدا کنند و این طبیعت کار است که بهتر شوند، در حمله هم ما بهتر از دیروز بودیم اما در سرجمع خوب نبود.




منبع : مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار