نایب رئیس فراکسیون امید معتقد است توهین و افترا به دیگر مسئولان کشور بدعتی است که احمدی‌نژاد در زمان ریاست جمهوری خود بنا نهاد و اجازه نداد دیگران فرصت پاسخگویی داشته باشند.
کد خبر: ۴۱۴۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵ 28 April 2017
عبدالکریم حسین‌زاده گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درخصوص نامه محمود احمدی‌نژاد به رئیس صدا و سیما، گفت: ساختارشکنی، توهین و افترا به دیگر مسئولان کشور بدعتی است که احمدی‌نژاد در زمان ریاست جمهوری خود بنا نهاد و در آن دوران اجازه نداد دیگران از اصول متعدد قانون اساسی به نفع خود استفاده کنند؛ لذا قابل توجیه نیست اکنون که از قدرت کنار زده شده، بر اجرای اصول متعدد قانون اساسی پافشاری می‌کند و خواستار فرصت پاسخگویی است.


مردم راضی به دادن فضای رسانه‌ای به احمدی‌نژاد نیستند


نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از مدیریت وقت رسانه ملی و احمدی‌نژاد پرسید چرا به دیگران اجازه استفاده از نص صریح قانون را در پی مناظره‌های تلویزیونی سال 88 ندادند، تصریح کرد: این دوگانگی و تعارض در تفسیر قانون اساسی مورد قبول مردم نیست و آن‌ها راضی به دادن فضای رسانه‌ای به چنین اشخاصی نیستند.


وی با تاکید براینکه مناظره‌ها باید در فضای رسانه‌ای آزاد و با تکیه بر اخلاقیات صورت گیرد، تصریح کرد: احمدی‌نژاد فرصت‌های خود را از دست داده؛ ای کاش در زمان مدیریتش تاکید موکد بر اجرای اصول متعدد قانون اساسی می‌کرد.


صداوسیما نباید به درخواست احمدی‌نژاد وقعی بگذارد


نایب رئیس فراکسیون امید در مجلس با بیان اینکه اگر احمدی‌نژاد قانون را در زمان قدرت رعایت می‌کرد به‌یقین امروز نیز حق دفاع از خود در مقابل سخنان نامزدهای ریاست‌جمهوری را داشت، افزود: کسی که خود کمترین شأنیتی برای قانون قائل نمی‌شد اکنون نمی‌تواند چنین درخواست و ادعایی داشته باشد؛ این ادعا از سوی جامعه مدنی پذیرفتنی نیست و صداوسیما نیز نباید به این درخواست وقعی بگذارد.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور سابق با صدور نامه‌ای سرگشاده به رئیس سازمان صدا و سیما خواستار آن شد تا در صورت توهین و افترای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در مناظره‌های تلویزیونی به دولت وی، بتوانند از حق خود دفاع کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار