مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی دومیدانی و پیاده روی انتخابی استان همدان گفت: در این مسابقات تیم هایی از شهرهای سراسر استان شرکت داشتند و بانوان ملایری با اقتدار کامل، آمادگی خود برای حضور در مسابقات کشوری و قهرمانی را اعلام کردند.
کد خبر: ۴۱۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹ 31 May 2015

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی دومیدانی و پیاده روی انتخابی استان همدان گفت: تیمی اعزامی ملایر با کسب شش مدال طلا و دو نقره در این مسابقات درخشیدند.

به گزارش مهر، مهدی رضایی با اشاره به اعزام هشت نفر به مسابقات انتخابی دوومیدانی و پیاده روی استان همدان اظهار داشت: مسابقات انتخابی دوومیدانی و پیاده روی انتخابی استان به میزبانی همدان برگزار و تیم هشت نفره اعزامی از ملایر موفق به کسب شش مدال طلا و دو نقره در این مسابقات شد.

وی افزود: در این مسابقات تیم هایی از شهرهای سراسر استان شرکت داشتند و بانوان ملایری با اقتدار کامل، آمادگی خود برای حضور در مسابقات کشوری و قهرمانی را اعلام کردند.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: در این رقابت ها شیرین زیاد، مریم زارع، خدیجه سالخورده، پروانه صالحی، مریم رضایی و معصومه خاکپور همگی اول و خدیجه ابراهیمی و مریم عابدینی به مقام دوم دست یافتند.

ملایر

رضایی عنوان کرد: همچنین تعداد ۳۰ نفر از بانوان ورزشکار تحت پوشش هیئت همگانی ملایر در اردوی فرهنگی، گردشگری از موزه دفاع مقدس همدان بازدید کردند.

وی با بیان اینکه ملایر میزبان همایش پیادروی استانی بوده است، بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه و سالروز آزاد سازی خرمشهر، هیئت ورزشهای همگانی شهرستان ملایر میزبان وزرشکاران صبحگاهی شهرهای سراسر استان بود.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر عنوان کرد: در این همایش بیش از ۳۰۰ نفر از ورزشکاران حضور داشتند و پس از انجام ورزش صبحگاهی در محل دریاچه کوثر، از مسئولین هیئت های ورزش همگانی شهرستانها و مربیان این رشته تقدیر بعمل آمد.

وی گفت: همچنین در این مراسم به تعداد ۱۰ نفر کارت هدیه از طرف هیئت همگانی استان و یک کمک هزینه اعزام خانوادگی به مشهد مقدس از طرف روابط عمومی شهرداری ملایر به قید قرعه اهدا شد.

ملایر

وی با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان ملایر تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا در تمامی رشته های ورزشی فعال باشد و مردم این شهرستان بتوانند در رشته های ورزشی مورد علاقه خود فعالیت کنند، گفت: هم اکنون ۴۱ هیئت ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان در ملایر فعالیت می کنند که از نوجوانان و جوانان شهر ملایر در این ۴۱ رشته ورزشی ثبت نام به عمل می آورند.

رضایی یادآور شد: طبق آمارگیری بیش از هشت هزار بیمه شده ورزشی در ملایر فعالیت می کنند.

وی با اشاره به حضور مربیان توانمند در هیئت های ورزشی ملایر، بیان کرد: ملایر در زمینه مربی در هیئت های ورزشی مشکلی ندارد و در این هیئت ها ۱۷۱ مربی کارت دار و رسمی مسئولیت آموزش علاقه مندان را بر عهده دارند که در بعضی از موارد مربیان عضو تیم های ملی هستند و شهرستان ملایر در زمینه سطح و ظرفیت مربیان در جایگاه خوبی قرار دارد.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر عنوان کرد: ۱۳۷ داور رسمی و کارت دار نیز در این ۴۱ هیئت ورزشی فعالیت دارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار