رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی
رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی با اشاره به صحبت‌هایی مبنی بر اینکه فغانی از روی عمد علیه تراکتورسازی تصمیم گرفته است، گفت: ای‌کاش مدیران ما واقعیت‌ها را مطرح کنند و یکدیگر را مقصر جلوه ندهند و حقایق را مطرح کنند.
کد خبر: ۴۰۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹ 29 May 2015

جواد ششگلانی ، با اشاره به اتفاقات دیدار تراکتورسازی و نفت تهران در هفته پایانی لیگ برتر اظهار داشت: بیش از یک هفته از این دیدار می‌گذرد و در این مدت هرکسی برحسب اطلاعاتی که داشت اظهارنظرهای متفاوتی داشت.

وی افزود: این اتفاقات در این مدت نقل محافل مختلف بود و تمامی افرادی که درگیری با فوتبال داشتند در این راستا صحبت‌هایی انجام دادند که ازنظر ما این اتفاقات یک واقعه فوتبالی بود و باید در تشکیلات فوتبال حل شود و هرکسی بخواهد با اظهارنظر در این زمینه برای باندهای خود سوءاستفاده کند ما این اجازه را به آن‌ها نخواهیم داد.

رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: این اتفاقات باید در چارچوب فوتبال بررسی شود و اگر حقی ضایع‌شده است قابل‌پیگیری است و انتظار مردم و فوتبالی‌ها هم پیگیری این مسئله است.

ششگلانی تصریح کرد: انتظارات قبل از این دیدار به نحوی بود که 99 درصد پیش‌بینی می‌کردند تراکتورسازی قهرمان می‌شود و مسئولان نیز برای قهرمانی تراکتورسازی برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده بودند که در این میان ما خواستار پیش‌بینی یک درصد عدم قهرمانی تراکتورسازی هم بودیم تا اتفاقات پیش رو پیش‌بینی شود.

وی افزود: باشگاه تراکتورسازی تمهیداتی برای تیمش در این دیدار اندیشیده بود و مسئولان استانی نیز در طول هفته جلسات متعددی برگزاری کردند که شاهد بهترین برگزاری مسابقه بودیم.

رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی با اشاره به صحبت‌هایی مبنی بر اینکه فغانی از روی عمد علیه تراکتورسازی تصمیم گرفته است، گفت: ای‌کاش مدیران ما واقعیت‌ها را مطرح کنند و یکدیگر را مقصر جلوه ندهند و حقایق را مطرح کنند.

ششگلانی تأکید کرد: یک روز قبل از مسابقه در جلسه از سوی باشگاه تراکتورسازی مطرح شد که به بحث داوری بیشتر پرداخت شود ولی اگر تراکتورسازان اعتراضی در مورد انتخاب داور مسابقه داشتند باید کتباً به فدراسیون فوتبال نامه می‌نوشتند و ما را هم در جریان این نامه می‌گذاشتند تا پیگیر این اتفاقات شویم.

رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی گفت: باشگاه هم بر روی نفر خاص حساسیت نداشت و در خصوص نفر خاصی به‌صورت رسمی به هیئت فوتبال نامه‌ای ننوشته بودند اگر حرفی در خصوص داور داشتند باید قبل از بازی به هیئت فوتبال به‌صورت رسمی اعلام می‌کردند.

وی افزود: در جلسه‌ای که با فرماندار تبریز داشتیم پیش از مسابقه ایشان گفتند که لیدرهای باشگاه تراکتورسازی نسبت به امر داوری در جلسه با فرماندار اظهار نگرانی کردند و از ما در این مورد سؤال کردند درحالی‌که خود باشگاه تراکتورسازی اعتراض کتبی انجام نداده بود.

ششگلانی درباره نتایج به‌دست‌آمده در این راستا خاطرنشان کرد: بعد از اتمام بازی با حضور مسئولانی که در قضیه بودند بلافاصله جلسه‌ای تشکیل شد و مسائل بازی بخصوص داوری بازی مورد تجزیه‌وتحلیل قرار گرفت و جمع‌بندی شده به تهران انتقال داده شد.

رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی با اشاره به نامه‌نگاری‌های صورت گرفته تصریح کرد: کانون هواداران تراکتورسازی در روزهای اخیر نامه‌هایی برای ما نوشتند و خواستار پیگیری مطالبات هواداران این تیم شدند که در این راستا ما نیز نامه‌ای به رییس فدراسیون فوتبال نوشتیم.

وی افزود: در این نامه به قضاوت دیدار سپاهان و پرسپولیس و همچنین دیدار سپاهان و تراکتورسازی که توسط فغانی صورت گرفته بود نکاتی مطرح بود که این نکات را برای کفاشیان نوشتیم و خواستار احقاق حق تراکتورسازی شدیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :