آذرکیش به تابناک تهران خبر داد
مدیر کل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش هدف از برگزاری مسابقات علمی کاربردی را معرفی قابلیت‌ها، ظرفیت‌های هنرستان‌های کشور و معرفی نخبگان مهارتی کشور اعلام کرد و گفت: تعداد 862 دانش آموز تهرانی در مرحله استانی شرکت کردند.
کد خبر: ۴۰۶۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷ 12 April 2017

مصطفی آذرکیش مدیر کل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش، در گفت‌و‌گو با تابناک تهران از برگزاری مسابقات علمی کاربردی در سه سطح منطقه‌ای، استانی و کشوری خبر داد و گفت: تعداد 862 دانش آموز تهرانی در مرحله استانی شرکت کردند.

وی با بیان اینکه از سراسر کشور 16 هزارو 178 نفر در این مسابقات شرکت کرده‌اند، افزود: این مسابقات با 37 عنوان آزمون طراحی شده که تاکنون 2هزارو 840 دانش آموز به صورت تئوری در 18 عنوان از رشته صنعت، 10 عنوان در زمینه هنر، 3 عنوان در رشته خدمات و 6 عنوان آزمون در زمینه کشاورزی با یکدیگر رقابت کردند.

مدیر کل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: برگزیدگان نهایی این مسابقه وارد مرحله عملیاتی خواهند شد که این مرحله از مسابقات به میزبانی آذربایجان غربی در تیرماه صورت می‌گیرد.

آذرکیش هدف از برگزاری این مسابقات را معرفی قابلیت‌ها، ظرفیت‌های هنرستان‌های کشور و معرفی نخبگان مهارتی کشور اعلام کرد و گفت: به نفرات اول این مسابقه مدال طلا، نفرات دوم مدال نقره و نفرات سوم نشان برنز اهداء می‌شود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار