داریوش یزدی باید واکاوی کند که آیا دلیل این باخت‌های خارج از خانه مسائل روحی و روانی است و یا این که تیم از نظر قوای بدنی به دلیل حضور فرسایشی در دو میدان جام حذفی و لیگ دسته دوم فوتبال تحلیل رفته است.
کد خبر: ۴۰۳۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸ 07 April 2017
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که برای صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور تلاش می‌کند در بازی‌‌های بیرون از خانه نتایج ضعیفی گرفته که نیاز به تفسیر و تحلیل دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در فصل کنونی فوتبال کشور در لیگ دسته دوم و در گروه اول این مسابقات بازی‌های خود را آغاز کرد.

مسوولان نفت و گاز گچساران در این فصل هدایت تیم را به داریوش یزدی مربی جوان خوزستانی سپردند چرا که فوتبال گچساران بسیار نزدیک به فوتبال خوزستان است.

تیم نفت و گاز که خوشبختانه از نظر مالی و سایر موضوعات دیگر مشکلی به مانند تیم‌های دیگر ندارد و برای سفر به شهرهای دیگر هیچگاه مشکلی نداشته و به مانند تیم‌هایی مثل زاگرس یاسوج از نظر تغذیه و اسکان هم با مشکلی روبرو نیست فصل جدید را آغاز کرد.

این تیم در مرحله اول رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور روزهای پر فراز و نشیبی داشت و در مجموع عملکرد این تیم در دور اول مسابقات خوب بود هر چند که تیم نفت نسبت به سایر تیم‌ها همان‌گونه که ذکر کردیم مشکلات کمتری داشت.

تیم نفت توانست به عنوان تیم سوم این گروه به مرحله دوم صعود کند هر چند که انتظار این بود که تیم نفت با توجه به وجود مربی خوب، مجموعه متمول و همراه و همچنین بازیکنان خوبی که داشت به همراه تماشاگر و هوادار فهیم و پرتعداد به عنوان تیم اول و یا دوم به مرحله بعد صعود کند.

این تیم اکنون در مرحله دوم و در گروه خود با 5 تیم دیگر در حال رقابت است که در بازی‌های خانگی همه امتیازات را گرفته اما در بازی‌های خارج از خانه شکست خورده است که باید دید دلیل این ضعف در بازی‌های خارج از خانه چیست.

داریوش یزدی باید واکاوی کند که آیا دلیل این باخت‌های خارج از خانه مسائل روحی و روانی است و یا این که تیم از نظر قوای بدنی به دلیل حضور فرسایشی در دو میدان جام حذفی و لیگ دسته دوم فوتبال تحلیل رفته است.

به گزارش فارس با توجه به زحمات طاقت فرسای مجموعه تیم نفت در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور و سرمایه‌گذاری باشگاه برای صعود به لیگ دسته اول، باید در خصوص نتایج ضعیف بیرون از خانه و همچنین کمک به ریکاوری تیم برای موفقیت در بازی‌های آینده تلاش بیشتری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار