معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: فعالان سیاسی و صاحبان تریبون نباید برای خارج کردن حریف از عرصه رقابت های سیاسی، مردم را نسبت به همه امور ناامید کنند بلکه باید واقعیت ها را با آنها در میان بگذارند.
کد خبر: ۳۹۹۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷ 28 March 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا:هادی پژوهش جهرمی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی افزود: صاحبان تریبون باید مردم را امیدوار کنند و البته مقصود از این سخن، دادن امید واهی به مردم نیست و بلکه بیان واقعیت ها به افکار عمومی است.
وی اظهار کرد: امروز عده ای در کشور تلاش می کنند به واسطه تریبون های مختلف رسمی و غیر رسمی بذر یاس و ناامیدی بر دل و روح و روان مردم بپاشند به طوری که بسیاری از سخنرانی ها جز ناامید کردن مردم چیز دیگری را القا نمی کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) گفت: عده ای این دستاورد را به عنوان یک خسران و زیان ناشی از عملکرد دولت معرفی می کنند و حال آن که برجام محصول عملکرد نظام در عرصه بین المللی است؛ متاسفانه عده ای حساب دولت و نظام را از هم جدا نمی دانند و این به یک رویه تبدیل شده است.
پژوهش جهرمی اظهار کرد: باید واقعیت ها را برای مردم بازگو کرد و نباید برای خارج کردن حریف از عرصه رقابت های سیاسی مردم را نسبت به همه امور ناامید کرد.
وی ادامه داد: نمی گوییم دولت ضعف ندارد بلکه نواقص و ضعف ها باید بیان شود و نقد سازنده برای پیشبرد امور صورت گیرد.
معاون استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود در این گفت و گو که در بازدید 28 اسفندماه 95 از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز فارس صورت گرفت، گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در ایفای مسئولیت خود در حوزه فکری و روانی جامعه به خوبی عمل کرده و خدمات مناسبی را به مردم و نظام اسلامی ارائه کرده است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان جمعه 29 اردیبهشت برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار