کد خبر: ۳۹۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰ 26 May 2015
مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز گفت: کانون‌ها بر اساس عملکرد خود بودجه دریافت می‌کنند.
حجت الاسلام حمید رضا ولی‌زاده، مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز در گفت و گو با ایسنا، گفت: مسئولان کانون‌ها باید در پیگیری اهداف خود واقع‌بین باشند و ایده‌آل گرایی را کنار گذاشته و بر اساس داشته‌های خود عمل کنند.
وی افزود: امسال نیز طبق روال سال‌های گذشته اعتباری برای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در نظر گرفته شده که بر اساس عملکرد به این مراکز تعلق می‌گیرد.
وی با اشاره به پرداخت معوقات کانون‌های مساجد خاطرنشان کرد: از سال‌های قبل معوقات برخی کانون‌ها پرداخت نشده بود و این امر منجربه بی‌انگیزگی و فعالیت محدود برخی از این کانون‌ها شده بود.
مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز ابراز کرد: همه این معوقات از ابتدای سال تا کنون پرداخت شده و تاکنون بدهکار هیچ کانونی نیستیم.
وی ادامه داد: کانون‌ها براساس طرح‌های اجرایی خود بودجه دریافت می‌کنند و این طور نیست که به همه کانون‌ها اعتباری یکسان تعلق بگیرد.
حجت الاسلام ولی زاده در پایان گفت: کانون‌های استان براساس برنامه‌های خود سطح‌بندی می‌شوند و سطح اولی‌ها یک میلیون تومان، دویی‌ها 700 هزار و آخرین سطح نیز 400 تومان بودجه دریافت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار