در سال پر خطای پزشکی مطرح شد؛
تابناک: با توجه به اینکه امسال بیشترین خطای پزشکی را داشتیم که به مدد توسعه فناوری و شبکه های مجازی به سمع و نظر مردم رسید، سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از کاهش ۱۹ درصدی خطاهای پزشکی اصفهان در این سال خبر داد.
کد خبر: ۳۹۴۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱ 14 March 2017
تابناک اصفهان : با توجه به اینکه امسال بیشترین خطای پزشکی را داشتیم که به مدد توسعه فناوری و شبکه های مجازی به سمع و نظر مردم رسید، سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از کاهش ۱۹ درصدی خطاهای پزشکی اصفهان در این سال خبر داد.
 
کیانوش جهانپور گفت: میزان خطای پزشکی در استان در سال جاری نسبت به سال گذشته 19 درصد کاهش یافته است.
 
این گفته وی در حالی که از عمل کردن اشتباه دست سالم به جای دست معیوب کودک دو ساله بگیر تا در آوردن اشتباه کلیه به جای کیست از شکم دختر اصفهانی.
 
از مرگ و میر نوزاد مادر باردار بر اثر تحمیل زایمان طبیعی تا مرگ و میر مادر و نوزاد در بیمارستان خصوصی تا تیغ جراحی روی پلک نوزاد و هزار واقعه خرد و کلانی که تنها بخشی از ان به گوش ما رسید.
 
  1. هر چند اجرای طرح تحول نظام سلامت از یکسری از خطاها و اشتباهات پیشگیری کرد و جلوگیری کرد اما بخش دیگری از خطای پزشکی را به وجود آورده است مثل تشویق برای زایمان طبیعی و جریمه برای سزارین که خود باری از خطاها را دربیمارستان ها ایجاد کرده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار