رحیم مومنی زاده هندبالیست ملی‌پوش: سطح لیگ امسال آنچنان بالا نیست/ قراردادها نصف شده است
کد خبر: ۳۹۲۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ 11 March 2017
رحیم مومنی‌زاده هندبالیست ملی پوش، اظهار کرد: تیم ما هم اکنون در رده چهارم قرار دارد و هفته گذشته با اختلاف یک گل تیم مس کرمان را شکست دادیم. 
وی درباره سطح لیگ امسال گفت: چون تیم‌ها خیلی سرمایه‌گذاری نکرده‌اند و بیشتر اسپانسرها از هندبال رفته‌اند، سطح لیگ آنچنان بالا نیست، با این حال رقابت برای قهرمانی خیلی نزدیک است. 
مومنی‌زاده اضافه کرد: نکته مثبت لیگ این فصل، برگزاری منظم رقابت‌هاست و تمام بازی‌ها در وقت معین برگزار شده است. 
این هندبالیست لرستانی یادآور شد: با رفتن اسپانسرها، قراردادهای بازیکنان خیلی کم شده و امسال سقف لیگ زیر 100 میلیون تومان است و اکثرا کمتر از 50 میلیون تومان می‌گیرند و این در حالیست که فصل گذشته سقف بیش از 150 میلیون تومان بود و به همین علت خیلی‌ها سعی می‌کنند لژیونر شوند. 
وی با اشاره به خروج منیزیم فردوس از لیگ برتر که فصل گذشته قهرمان شده بود، تأکید کرد: تا وقتی اسپانسر خوب نداشته باشیم، هیچ رشته‌ی ورزشی پیشرفت نخواهد کرد. 
مومنی‌زاده با اشاره به انتخاب رحیمی به عنوان رئیس جدید فدراسیون هندبال، گفت: خدا را شکر پس از چند سال نابسامانی در فدراسیون، آقای رحیمی سکاندار آن شد و تنها کسی است که می‌تواند هندبال را به جایگاه واقعی‌اش برساند. 
این هندبالیست الشتری یادآور شد: آقای رحیمی حدود 17 سال ریاست فدراسیون هندبال را به عهده داشته و بیشتر افتخارات در زمان ایشان کسب شده است. در گذشته برنامه‌های خیلی خوبی داشته به ویژه در تیم‌های ملی پایه و ثمره آن را در تیم بزرگسالان دیده‌ایم. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار