لیگ 2 در انتظار بابلسری‌ها
هفته نهم رقابت‌های لیگ سه و مرحله دوم با پیروزی شهدای بابلسر و شکست سایر نمایندگان مازندران به پایان رسید.
کد خبر: ۳۹۱۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲ 09 March 2017

پیروزی شهدای بابلسر در هفته نهم لیگ دسته 3 فوتبال/ لیگ 2 در انتظار بابلسری‌ها
به گزارش تابناک مازندران، هفته نهم رقابت‌های دسته سوم لیگ آزادگان با یک پیروزی و چهار شکست برای نمایندگان مازندران همراه بود تا هفته‌ای تلخ برای فوتبال استان رقم بخورد.

در ساری مقاومت ساری برابر چوکای تالش احیا شده قرار گرفت و با دریافت گلی زود هنگام تن به شکست یک بر صفر داد.

مقاومت به هدایت شبیر لطفی با ترکیبی از باتجربه‌ها پای به مسابقات گذاشته و با شکست در این هفته 11 امتیازی ماند و در جایگاه ششم گروه خود قرار گرفت.

تیم اتحاد ساری به هدایت رضا تقوی در تهران برابر تیم مقاومت قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

اتحاد ساری که شروعی خوب داشت در هفته‌های اخیر نتوانسته امتیازات لازم را کسب کند و با این شکست 13 امتیازی باقی ماند و با تفاضل کمتر نسبت به شهرداری کامیاران در جایگاه پنجم جدول گروه خود قرار گرفت.

تیم صنعت ساری با هدایت مهران عمادیان در سه بازی آخر خود تنها یک امتیاز به دست آورده و 11 گل دریافت کرده است.

صنعتی‌ها در آخرین بازی خود در کردستان برابر شهرداری کامیاران قرار گرفتند که در پایان با نتیجه چهار بر صفر شکست خوردند و با همان 9 امتیاز و با تفاضل کمتر به انتهای جدول سقوط کردند.

تیم شهدای بابلسر تنها تیم پیروز مازندران در این هفته بود که در خانه با نتیجه یک بر صفر اسپیدار تهران را شکست داد و با این سه امتیاز، 16 امتیازی شد و با تفاضل کمتر نسبت به انتظار بجنورد در جایگاه دوم جدول قرار گرفت.

شاگردان سیدصابر میرقربانی با کسب نتایج مطلوب، با بازیکنان خوبی که در اختیار دارند بدون حاشیه پیش می‌روند و موقعیت خوبی برای صعود به لیگ دو دارند.

تیم شهدای ماکران هم که مرحله نخست لیگ سه را با اقتدار پشت سر گذاشته بود و به این مرحله آمده با نتیجه دو بر یک در بجنورد شکست خوردند تا انتظار به صدر جدول رفته و ماکران با 11 امتیاز در جایگاه ششم قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار