به دنبال بی‌اعتنایی وزیر صنعت به کارخانه‌هایی مثل بلبرینگ‌سازی و ماشین‌سازی و مشکلات آنها در سفر به تبریز، کارگران بلبرینگ‌سازی ایران مقابل اداره ‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی تجمع کردند.
کد خبر: ۳۹۱۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲ 08 March 2017
به گزارش تابناک تبریز،محمدرضا نعمت‌زاده  وزیر صنعت روز گذشته به تبریز سفر کرد و بازدیدی از مجتمع مس سونگون داشت اما به سراغ کارخانه‌هایی نظیر بلبرینگ‌سازی و ماشین‌سازی نرفت تا سخنان کارکنانش را بشنود و از مشکلات آنان با خبر شود.

امروز و درست یک روز بعد از سفر وزیر به استان،کارگران این کارخانه که یکی از صنایع مهم استان هستند، دست به اعتراض زدند.
این کارگران بنرهایی در اعتراض خود به این نحوه برخورد وزیر در دست داشتند تا از این طریق سخنان و مشکلات خود را به گوش مسؤولان برسانند و از عدم پرداخت مطالبات خود آن هم درست در آستانه عید ابراز نارضایتی کرده خواستار رسیدگی به این امر شدند.
در اوایل آبان امسال کارکنان این کارخانه به علت عدم پرداخت حقوق دست به اعتصاب زده بودند اما چون مطالبات پرداخت نشد حالا به خیابان آمده‌اند.
متاسفانه این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که مجموعه مدیریتی استان مدعی هستند وضعیت صنایع در حالت خوب و مناسبی قرار دارد و از رکود عبور کرده است و آذربایجان‌شرقی به لحاظ رونق واحدهای تولیدی و اشتغال شرایط به مراتب بهتری دارد.
حال باید دید این ادعا چقدر درست است و اگر اینگونه است مطالبات کارگران صنایع فوق چرا تاکنون پرداخت نشده و کارگران را از سرناچاری به اعتراض کشانده است./فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :