رئیس هیئت جودوی همدان گفت: به منظور استفاده از کسانی که می‌توانند به رشد جودو کمک کنند در نخستین اقدام؛ حانیه یگانه به عنوان سرپرست نایب رئیسی هیئت استان منصوب شده است.
کد خبر: ۳۸۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰ 25 May 2015

رئیس هیئت جودوی همدان از انتصاب حانیه یگانه به عنوان سرپرست نایب رئیسی این هیئت خبر داد.

به گزارش فارس ، جلال نصرپورفتراکی در جمع ورزشی‌نویسان همدان اظهار کرد: به منظور ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های هیئت جودو بنا داریم در سال 94 در ساختار اجرایی هیئت استان و حتی شهرستان‌ها تغییراتی ایجاد کنیم.

وی افزود: در سال‌های اخیر به لطف عملکرد درخشان مربیان در جودوی بانوان و زحمات کبری کرمی نایب رئیس قبلی هیئت، رشد چشمگیری را در این رشته شاهد هستیم.

رئیس هیئت جودوی استان همدان اضافه کرد: خانم کرمی در سال‌های گذشته با ارتباطی که با فدراسیون داشت در ارتقای سطح کمی و کیفی جودوی استان زحمات زیادی را متقبل شد.

وی ادامه داد: به منظور استفاده از کسانی که می‌توانند به رشد جودو کمک کنند در نخستین اقدام؛ حانیه یگانه به عنوان سرپرست نایب رئیسی هیئت استان منصوب شده است.

نصرپورفتراکی تصریح کرد: یگانه از خبرنگاران خوب همدان بوده و حسن ارتباط او با بانوان شاغل در هیئت جودوی استان کمک بزرگی به این رشته خواهد کرد.

وی گفت: بعد از اتمام امتحانات، برنامه‌های خوبی برای فعال کردن مدارس جودو در همه استان و در دو بخش بانوان و آقایان تدوین شده که به زودی از طریق رسانه‌ها شرایط و مکان آنها اعلام خواهد شد.

گفتنی است حانیه یگانه در حال حاضر کارشناس روابط عمومی ورزش و جوانان استان است و سابقه فعالیت در خبرگزاری فارس، برنا و ایپنا و همچنین باشگاه خبرنگاران جوان را در کارنامه کاری خود دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار