امام جمعه بدره گفت:می پذیرم که تریبون نماز جمعه منقل است ،اما منقلی برای آتش زدن کاغذ پاره های شما ومنقلی که کارنامه مخدوش شما را آتش بزند.
کد خبر: ۳۸۷۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 03 March 2017

به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام سیدروح الله زمانی موسوی درخطبه های نمازجمعه بدره گفت :درپی حواشی ناشی از حضور وزیر بهداشت دربدره و توهین های مستقیم وی وسپس انتشار فایل صوتی عذرخواهی ،بایدبگویم حتی اگر فرماندار کوتاه بیاید مامردم کوتاه نخواهیم آمد

وی با اشاره به رفتار دوراز شان وزیر بهداشت دربدره گفت :سپاس ویژه خودم را از وزیر بهداشت به خاطر پاسخ های روشن وسریعشان به خواسته های مردمی ابراز می کنم.

موسوی زمانی به سخنان گذشته هاشمی که گفته بود برخی تریبون ها اعصاب مردم را خراب می کنندگریز زد و اظهارنمود:آیا رفتار شما اعصاب خرد کن نبود آقای وزیر؟آیا رفتارتان در شان یک وزیر بود ؟

امام جمعه بدره ادامه داد :آیا این پاسخ شما به مردمی که ساعت ها قبل با انتظار و سلام وصلوات و قربانی به پیشوازتان آمدندمناسب بود ؟شما باید از همه ما مردم بدره عذرخواهی کنیدوحتی اگر فرماندار از مواضع خود عقب نشینی کند ما از شان وشخصیت شهرمان دفاع خواهیم کرد.


وی سپس به اینکه تریبون نمازجمعه را منقل خوانده اند اشاره کرد وگفت :می پذیرم که تریبون نماز جمعه منقل است ،اما منقلی برای آتش زدن کاغذ پاره های شما ومنقلی که کارنامه مخدوش شما را آتش بزند.

امام جمعه بدره گفت : در آنالیزصحبت های ریاست جمهوری در هفته اخیر تا 90 درصد نقد وارداست وادبیاتی بر زبان ایشان وهمکارانشان جاریست که شایسته جامعه اسلامی و شخص رییس جمهور نیست .

وی الفاظی مانندبی شناسنامه ،بی سواد ،افراطی،بی دین ،کاسب تحریم ،دنیا ندیده ،مستضعف فکری،بزدل وآلزایمرسیاسی را از جمله ادبیات موجود درکلام رییس جمهور خواند.

خطیب جمعه بدره سخنان ریاست جمهوری را که خود را شرمسار مردم ندانسته را با چند سوال پاسخ دادو گفت :آیا میزان شرمساری جوان بیکاری که شب شرمنده خانواده اش می شود را میبینید ؟آیااز معیشت مردم اطلاع دارید؟ایا میدانید کارگران سد سیمره 14 ماه است حقوق نگرفته اند ؟

امام جمعه بدره بادرخواست از دولت برای اصلاح نگاه لیبرالی خود دراقتصاد گفت : افزایش سهمیه تولید نفت در اپک نباید به خام فروشی منجرشودو دولت بایدتفاوت اقتصاد مقاومتی را با اقتصاد ریاضتی تفکیک کندو از بکار گیری اصطلاحاتی مانند کهنه پوشی و توجه به برند های خارجی با وجود تولید کننده داخلی خودداری کند.

وی افزایش 50 درصدی درامدهای نفتی در بودجه ارائه شده به مجلس را تضاد آشکاربا بند 18 سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی دانست و اظهارکرد:دولت در مقابل این بند مقاومت می کند و بجای افزایش سهم صندوق توسعه ملی و کاهش وابستگی به نفت ،انرا 50 درصد افزایش داده که این امر خطرات سیاسی و اجتماعی برای کشور دارد.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
درود برشرف امام جمعه شجاع
زانا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
در کل ما کردها انگار مال جزیره ماداگاسکاریم کسی دادرس نیس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار