جمعی از خیرین و معتمدین بهزیستی لرستان با حضور در ستاد بهزیستی با مدیرکل و معاونین دیدار و در خصوص ، چگونگی جذب مشارکتهای مردمی تبادل ونظر کردند
کد خبر: ۳۸۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲ 26 February 2017
" دکتر اسداله حیدری" مدیرکل بهزیستی لرستان در ابتدای جلسه با تشریح اهداف و خدمات بهزیستی در حوزه های مختلف ، عشق و خدمت به خلق خدا را لازمه کار در نهادی حکایتی همچون بهزیستی دانست و افزود همدلی و همراهی خیرین با بهزیستی واقعاً ستودنی است و این عزیزان بازوان توانمند سازمان بهزیستی می باشند.
وی گفت: اگر چه رشد تکنولوژی و پیشرفت جوامع بشری از سنتی به صنعتی، نه تنها باعث رفاه بشر نشده ، بلکه جامعه در حال گذار را با آسیب های نوپدید بر جوامع در حال توسعه  روبرو کرده است که دلیلش صرفاً رشد تکنولوژی و صنعتی شدن نیست.

مدیرکل بهزیستی با بیان اینکه قدرت و ظرفیت فرهنگ و مدیریت استفاده ازتکنولوژی و ماشین را به نفع جامعه نداریم.گفت در این میان نقش خیرین بواسطه جایگاه بی بدیلشان در خیر جمعی و هم چنین در مدیریت و ارتقاء فرهنگ استفاده از تکنولوژی و مهار آسیب های اجتماعی غیرقابل انکار است.

حیدری در ادامه عنوان کرد جایگاه خیرین و بنیادهای خیریه بسیار با ارزش است که اینهمه ، چیزی نمیتواند باشد، مگر به واسطه تفکر و نگاه تخصصی و با برنامه ای که به مسائل اجتماعی روز دارند.

در ادامه جلسه نماینده خیرین با تقدیر از فعالیتها و عملکرد بهزیستی ، این سازمان را نهادی حمایتی و خدمتگزار و مردمی معرفی و کمک و همراهی با بهزیستی را افتخاری برای جامعه خیرین بر شمرد.


دیدار خیرین با مدیر کل بهزیستی
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار