تیم والیبال نشسته هیأت ارداق قزوین به مرحله نهایی لیگ یک باشگاه‌های کشور صعود کرد.
کد خبر: ۳۷۹۷۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ 18 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، رقابت‌های مرحله نیمه نهایی لیگ یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان باشگاه‌های کشور درحالی با شناخت و راهیابی تیم‌های صعودکننده به مرحله نهایی این پیکارها پیگیری شد که تیم هیأت ارداق قزوین موفق شد با کسب امتیاز لازم جواز شرکت در مرحله نهایی این رقابت‌ها را کسب کند.

تیم والیبال نشسته هیأت ارداق در این مسابقات با به دست آوردن دو پیروزی متوالی و امتیاز کمتر نسبت به تیم مخابرات خراسان رضوی با قرار گرفتن در جایگاه دوم به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ یک باشگاه‌های کشور صعود کرد.

بازیکنان تیم هیأت والیبال نشسته ارداق در دیدار نخست خود به مصاف هیأت والیبال نشسته رشت رفتند و در یک دیدار نزدیک و حساس با نتیجه سه بر دو حریف خود را مغلوب کردند.

والیبالیست‌های تیم ارداق در این دیدار گیم‌های اول، چهارم و پنجم را با نتایج 25 بر 23، 25 بر 22 و 15 بر 12 به سود خود به برتری رساندند و گیم‌های دوم و چهارم را با نتایج 25بر 19 و 25 بر 21 به حریف خود واگذار کردند.

تیم والیبال نشسته ارداق در دومین بازی خود هم با نتیجه قاطع سه بر صفر هیأت والیبال نشسته میناب را مغلوب کرد.

در این دیدار بازیکنان تیم ارداق در سه گیم متوالی و با نتایج 25 بر 20، 25 بر 16 و 25 بر 18موفق شدند حریف خود را شکست دهند و با دو پیروزی متوالی و کسب پنج امتیاز به عنوان تیم دوم جواز شرکت در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ یک والیبال نشسته باشگاه‌های کشور را کسب کنند.

دبیر هیأت جانبازان و معلولان استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به راهیابی تیم والیبال نشسته ارداق به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ یک والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان تیم ارداق در این رقابت‌ها عملکرد مطلوبی داشتند و با صعود به مرحله نهایی جواب تلاش‌های خود را گرفتند.

احمد ملاحسینی افزود: پس از تیم‌های مخابرات خراسان و هیأت والیبال نشسته ارداق، تیم شهرداری تبریز هم به عنوان تیم سوم راهی مرحله نهایی رقابت‌های لیگ یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان باشگاه‌های کشور شد.

وی عنوان کرد: تیم‌های هیأت رشت، هیأت رفسنجان و هیأت والیبال نشسته میناب هم در این رقابت‌ها عناوین چهارم تا ششمی را کسب کردند.

گفتنی است، مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان باشگاه‌های کشور با شرکت 6 تیم به میزبانی شهرستان میناب برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حمزه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
این تیم قزوین نبود همه بچه های قزوین بودن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار