استان فارس اردیبهشت ماه امسال شاهد تغییر و تحولات مدیران کل دستگاه‌های مختلف بود و در هفته آینده نیز دو مدیرکل جدید در این استان معرفی می‌شوند.
کد خبر: ۳۷۳۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۵ 21 May 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:براساس تغییرات صورت گرفته در مراسم‌هایی جداگانه صالح مشتاقی جایگزین عبدالحسن صمدنژاد در فرمانداری سپیدان شد.

عنایت‌الله رحیمی عضو شورای مرکزی ستاد مردمی روحانی در استان فارس به عنوان مدیرکل جدید دفتر فنی استانداری معرفی شد و علیرضا صحرائیان مدیرکل سابق دفتر فنی نیز فرماندار جدید جهرم شد و از خدمات رضایی سرپرست سابق فرمانداری جهرم قدردانی شد.

همچنین از خدمات حمیدرضا سیدی مدیرکل سابق فرودگاه‌های استان فارس قدردانی و رضا بدیعی‌فرد مدیرکل جدید فرودگاه‌های استان فارس شد.

در پی این انتصاب‌ها با قدردانی از تلاش‌های سیدغلامرضا کمانه مدیرسابق اداره ورزش و جوانان استان فارس علی رضایی سرپرست این اداره کل شد.

همچنین کورش کمالی سروستانی به مدیرکلی اسناد و کتابخانه ملی استان فارس منصوب و از خدمات محمدعلی رنجبر نیز قدردانی شد.

در پی انتصابی دیگر نیز محمدرضا مشفقیان مدیرعامل برق منطقه‌ای استان فارس جای خود را به کریمی نوبندگانی داد.

خبرهای دیگر نیز حکایت از معرفی مدیران کل جدید کتابخانه‌های استان فارس و اداره کل محیط زیست این استان در هفته آینده دارد.

بر این اساس، سیدامین جعفری جایگزین مهدی ظهرابی سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان فارس شده و همچنین حمزه ولوی معاون فعلی اداره کل محیط زیست استان فارس نیز جایگزین حسینعلی ابراهیمی کارنامی مدیرکل محیط زیست استان فارس می‌شود.

در این زمینه مشاور عالی استاندار فارس با بیان اینکه هدف دولت از تغییرات مدیریتی همواره ایجاد تحول و رسیدن به نتایج بهتر و ملموس در سیستم بوده است اظهار داشت: انتصابات اخیر در راستای حل مشکلات و پیشرفت امور بوده و همواره مصالح مردم مد نظر قرار گرفته شده است.

سید محمود موسوی وظیفه اصلی مدیران استان را تحقق شعارهای وعده داده شده دولت تدبیر و امید و گره‌گشایی از معضلات و مشکلات مردم دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار