مدیر جهاد کشاورزی آبیک:
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک از پرداخت بيش از 140 ميليارد ريال تسهيلات طی 10 ماه نخست سال جاري به واحد‌هاي توليدي بخش كشاورزي این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۲۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳ 05 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، بیژن لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از پرداخت بیش از 140 میلیارد ریال تسهیلات طی 10 ماه نخست سال جاری به واحد‌های تولیدی بخش کشاورزی شهرستان آبیک خبر داد و اظهار داشت: این تسهیلات در زمینه طرح رونق اقتصادی دولت برای خروج از رکود و راه‌اندازی واحد‌های تعطیل، نیمه‌فعال و نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد انجام شده است.

وی یاد‌آور شد‌: این تسهیلات به 26 واحد تولیدی کشاورزی و دام و طیور شهرستان آبیک به دو صورت سرمایه در گردش و ثابت پرداخت شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک اضافه کرد: بیش از 170 میلیارد ریال از این نوع تسهیلات هم اکنون مصوب و در شعب بانک این شهرستان برای پیگیری جهت پرداخت در دست اقدام است.

لطفی مطرح کرد: کمیته نظارت بر تسهیلات بهین‌یاب که با حضور کارشناسان فرمانداری شهرستان آبیک مسؤولیت پیگیری نحوه هزینه‌کرد این تسهیلات را بر عهده دارند، از طرح‌های کشاورزی که موفق به دریافت تسهیلات شدند، بازدید به عمل آمده است.

این مسؤول اضافه کرد: بر اساس گزارش این کمیته پرداخت تسهیلات بهین‌یاب موجب پایداری تولید در واحد‌های فعال و خروج از رکود تعدادی از واحد‌های غیر‌فعال و نیمه‌فعال شده که موجب ایجاد اشتغال در زیربخش‌های مختلف کشاورزی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار