مدیر کل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری
تابناک چهارمحال وبختیاری - جلسه هم اندیشی با تشکلهای کارفرمایی استان چهارمحال و بختیاری جهت ارائه نظرات در خصوص بخشنامه بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب،برگزاری همایش رابطین بیمه ای کارگاهها و سایر موضوعات مرتبط با حوزه تامین اجتماعی در اداره کل استان چهارمحال و بختیاری برگزار گردید.
کد خبر: ۳۷۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳ 05 February 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- غلامرضا محمدی در جلسه هم اندیشی با تشکلهای کارفرمایی گفت:سیاست راهبردی سازمان تامین اجتماعی مبنی بر حمایت از تولید و اشتغال در جامعه در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی می باشد.

غلامرضا محمدی با اشاره به اقدامات گسترده سازمان تامین اجتماعی درسالهای اخیر بویژه در سال جاری که سال "اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل" نامیده شده است افزود:یکی از اقدامات موثر و راهگشا در این زمینه بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب بوده است که در سال جاری اولین مرحله آن از تاریخ27/3/1395  لغایت 27/6/1395 اجرا و تعداد 141 کارگاه مشمول بخشودگی جرائم قرار گرفته اند  و مرحله دوم طرح مذکور از تاریخ 19/10/1395 به   مدت سه ماه عملیاتی گردیده است.

محمدی اظهار داشت:این اقدام باعث حذف بخش قابل توجهی از جرائم کارفرمایان خوش حساب و گامی موثر در فرار از بحران و پایداری کارگاهها و حفظ نقدینگی کارگاه و صرف آن در حوزه تولید و اشتغال بوده است.

وی شرایط خوش حسابی کارفرمایان در مرحله دوم اجرای طرح را ارسال و پرداخت حداقل 4ماه لیست و حق بیمه کارکنان کارگاهها طی 18ماه قبل از تاریخ بروز بحرانهای ناشی از حوادث غیر مترقبه،تحریمهای ظالمانه و نوسانات نرخ ارز دانست و ادامه داد:کارفرمایان کارگاههای صنعتی،معدنی،کشاورزی،خدماتی،دولتی و پیمانکاران فعال می توانند با ارائه گواهی مبنی بر بروز بحرانهای مذکوراز مراجع ذیصلاح شامل سازمان صنعت،معدن و تجارت،نمایندگی بانک مرکزی یا بانک ملی استان و سازمان مدیریت بحران استان و احراز شرایط خوش حسابی از مزایای طرح بخشودگی جرائم استفاده کنند.

در این جلسه نمایندگان تشکلهای کارفرمایی  از تعامل موجود فی مابین تشکلها  و سازمان تامین اجتماعی استان ابراز خشنودی نموده  و بر برگزاری این جلسات با هدف برطرف کردن مشکلات بیمه‌ای واحدهای تولیدی و صنعتی و آشنایی کارفرمایان و صاحبان صنایع با آخرین قوانین و مقررات تامین اجتماعی تاکید کردند. همچنین نمایندگان تشکلهای کارفرمایی به بیان مشکلات و نظرات خود در حوزه تامین اجتماعی پرداختند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار