سپاه عاشورا به مناسبت روز پاسدار بیانیه ای را صادر کرد.
کد خبر: ۳۶۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷ 19 May 2015

به گزارش خبرنگار تالبناک تبریز، سپاه عاشورا به مناسبت سالروز میلاد امام حسین(علیه السلام) و روز پاسدار بیانیه ای را صادر کرد که متن آن به این شرح است:

 سوم شعبان سالروز میلاد خجسته مولودی است که در پاسداری از حریم اسلام و قرآن سر از پا نشناخت و با تقدیم ۷۲ ستاره نورانی، آسمان تاریک تاریخ را روشنایی بخشید و به اعتبار همین پاسداری و صیانت از احکام نورانی اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و آله و سلم) با دوراندیشی حضرت امام خمینی(ره) این روز خجسته، روز پاسدار نامیده شد.

حضرت امام خمینی(ره) با این الگوسازی خواستند مسیر حرکت انقلاب اسلامی ایران را برای سبزپوشان و پاسداران ترسیم کنند و این چیزی نبود جز این‌که سرنوشت مدافعان ولایت و اسلام به سرنوشت عاشورائیان گره‌خورده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با همین افتخار از بدو تشکیل تا امروز در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، دفاعی، فناوری و سازندگی در مقابله با دسیسه‌ها و توطئه‌های بی‌شمار استکبار جهانی و صهیونیستی علیرغم تقدیم هزاران شهید گلگون‌کفن لحظه‌ای غفلت نکرده و دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی را با شکست مفتضحانه مواجه ساخته است.

 

بیشتر بخوانید:
 
زیارت عاشورا
 

امروز اگر استکبار جهانی و صهیونیسم با توسل به رسانه‌های فراگیرشان تلاش می‌کنند با راه‌اندازی پروژه سپاه هراسی، چهره نورانی سپاه را مخدوش سازند، ریشه در کینه دیرینه‌ای دارد که نتوانسته‌اند به مطامع دنیوی و منافع شیطانی خود در تمام حوزه‌ها نائل شوند و خیال می‌کنند با تخریب جایگاه معنوی سپاه می‌توانند به آمال شیطانی خود دست یازند.

امروز استکبار جهانی به اعتبار توانمندی‌های سپاه در حوزه فناوری موشکی و تسلیحات نظامی در مقابل عظمت ایران اسلامی بعد شکست از اعمال تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی و سیاسی، سر تسلیم فرود آورده و پشت میز مذاکره نشسته است. چراکه به‌خوبی دریافته است که نقشه راه سپاه، کربلاست و شهادت غایت آمال پاسدارانی است که با سالار شهیدان پیوندی ناگسستنی در دفاع از حریم ولایت بسته‌اند.

اینک سپاه عاشورا ضمن عرض تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه به ‌ویژه میلاد مسعود سیدالشهدا حضرت امام حسین(علیه السلام) بر تمامی شیعیان به‌ویژه پاسداران و سبزپوشان انقلاب اسلامی ایران، بار دیگر پیمان می‌بندد که دوشادوش نیروهای متعهد و دلسوز مسلح جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مرزهای معنوی و جغرافیایی نظام اسلامی لحظه‌ای غفلت نکرده و در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی که در رأس آن‌ها ولایت‌فقیه است تا آخرین قطره خون از پای نخواهد نشست و حسرت اجرای دموکراسی دروغین استکبار جهانی را در منطقه خاورمیانه بر دلشان خواهد گذاشت و زمینه را برای ظهور حضرت بقیه الله الاعظم(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در رکاب فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) فراهم خواهد ساخت.

به امید این که روزی آزادمردان جهان شاهد حکومت جهانی حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) باشند و دنیا از لوث وجود منحوس مستکبران و زورگویان جهانی پاک گردد.

باش تا صبح دولتش بدمد     کاین هنوز از نتایج سحر اس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :