رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:
کرمانشاه- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در بخش‌های ‌روانی بیمارستان‌های استان کرمانشاه با کمبود نیرو مواجه هستیم.
کد خبر: ۳۶۰۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷ 14 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از مهر، دکتر حسین کریم در مراسم افتتاح تخت‌های روانپزشکی بیمارستان فارابی کرمانشاه که همزمان با سراسر کشور صورت گرفت، اظهار داشت: امروز در سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس ۱۰۰۰ تخت روانپزشکی افتتاح شد که سهم کرمانشاه از این تعداد ۱۱۰ تخت است.

وی بیان کرد: از مجموع ۱۱۰ تخت روانپزشکی که امروز شاهد افتتاح آن هستیم ۸۵ تخت در بیمارستان فارابی، ۱۵ تخت در بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی، شش تخت در جوانرود و چهار تخت در کنگاور افتتاح شد.

دکتر کریم با بیان اینکه روانپزشکان بیشتری برای ارائه خدمت در بیمارستان‌ها مستقر خواهند شد، افزود: سال آینده نیز تعداد تخت‌های روانپزشکی در استان افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به بار سنگین بیماران روانی در استان کرمانشاه گفت: علاوه بر افزایش تخت‌های روانپزشکی تعداد روانپزشکان و  و کیفیت ارائه خدمات در بیمارستان‌های روانی را ارتقا خواهیم داد.

دکتر کریم با اشاره به کمبود نیرو در بیمارستان‌های روانی گفت: اخیراً معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با هدف راستای پیشگیری از بیماری‌های روانی و آسیب‌های اجتماعی ایجاد شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های متعدد پزشکی در دست اقدام در استان گفت: تعداد تخت‌های روانی در بیمارستان‌های استان رشد صددرصدی داشته و در طرح تحول نظام سلامت تعداد تخت‌ها از ۱۳۷تخت به ۲۵۳ تخت افزایش یافت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز از طریق ویدئو کنفرانس از تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه زیرساخت‌های سلامت استان کرمانشاه قدر دانی کرد.

هاشمی با اشاره به توزیع مناسب تخت های بیمارستانی در استان بیان کرد: امیدواریم طی سال‌های آینده پروژه‌های بیشتری در استان کرمانشاه افتتاح شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار