هفته هجدهم ليگ برتر فوتسال
تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در دیداری مهم و سرنوشت‌ساز از هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف يكي از كانديداهاي سقوط از ليگ هجدهم می‌رود.
کد خبر: ۳۵۹۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳ 12 January 2017
به گزارش تابناک قم، بازی‌های نیم‌فصل دوم از هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر بیست و هفتمین روز دی‌ ماه وارد هفته هجدهم خود می‌شود و بدین‌ترتیب دور برگشت لیگ هجدهم تقریبا به نیمه راه خود می‌رسد تا لیگ برتر فوتسال در اوج حساسیت خود ادامه یابد.

تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم بعد از دو پیروزی متوالی که صعودی سه پله‌ای برای این تیم در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را به همراه داشت، اکنون باید در هفته هجدهم لیگ برابر نماینده استان هرمزگان یعنی آذرخش بندرعباس صف‌آرایی کند.

تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در هفته هجدهم از بازی‌های هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، نهمین بازی خارج از خانه این فصل خود را برابر یکی از تیم‌های قعرنشین و کاندیدای سقوط از لیگ برتر یعنی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس برگزار کند.

شاگردان محمدرضا حیدریان که در بازی‌های دور برگشت این فصل مقابل فرش‌آراء مشهد تن به شکست داده اما تیم‌های انتهای جدولی مقاومت البرز و دانشگاه آزاد اسلامی تهران را برده‌اند، اکنون آماده انجام نهمین بازی خارج از خانه این فصل خود برابر تیم آذرخش بندرعباس می‌شوند.

نماینده قم در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باید در مقابل دیدگان تماشاگران قمی و در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برابر تیم فوتسال شهروند ساری به میدان می‌رفت اما این بازی همانند 6 مسابقه دیگر لغو و به زمان دیگری موکول شد.

اکنون دیدار تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم برابر تیم آذرخش بندرعباس طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال ایران همزمان با سایر بازی‌های هفته هجدهم از نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 عصر بیست و هفتمین روز دی‌ ماه در شهر بندرعباس برگزار می‌شود.

بازی‌های دو فصل اخیر نماینده فوتسال قم با هرمزگان از جذابیت بالایی برخوردار بوده، بعد از اینکه هرمزگانی‌ها در دیدارهای رفت و برگشت فصل قبل یک تساوی در قم و یک برد در بندرعباس برابر یاسین‌پیشرو کسب کردند، اما بازی نیم‌فصل نخست لیگ امسال را پنج بر یک به نماینده قم باختند و حالا در خانه برای فرار از سقوط دست و پا می‌زنند.

این در حالی است که فوتسالیست‌های تیم یاسین‌پیشرو قم در تلاش برای تقویت موقعیت خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور این هفته در خانه حریف برابر آذرخش قرار می‌گیرند و امیدوارند که با استفاده از نقاط ضعف این تیم، از این بازی نیز سه امتیاز بگیرند.

فوتسالیست‌های یاسین‌پیشرو قم در این فصل تا پایان هفته شانزدهم، در هفت مسابقه پیروز میدان بوده‌اند، در هفت بازی به رقبا باخته‌اند و در دو مسابقه نیز با فرش‌آراء مشهد و شهرداری ساوه به تساوی رسیده‌اند و هم اکنون با 23 امتیاز در مکان هفتم جدول رده‌بندی حضور دارند.

دیدار تیم‌های فوتسال یاسین‌پیشرو قم و آذرخش بندرعباس بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال ایران در هفته پنجم از نیم‌فصل نخست لیگ هجدهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور در حالی برگزار شد که نماینده قم در سالن شهید حیدریان قم پنج بر یک حریف را در هم کوبید و تلافی باخت سال گذشته را انجام داد اما اکنون آذرخش بندرعباس یکی از کاندیداهای سقوط از لیگ برتر است و این موضوع بر حساسیت‌های مصاف دو تیم می‌افزاید.

یاسین‌پیشرو قم در حال حاضر تیم رده هفتم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است و با کسب 23 امتیاز این جایگاه را بعد از تیم‌های صنایع گیتی پسند اصفهان، مس سونگون، تاسیسات دریایی تهران، دبیری تبریز، حفاری اهواز و شهرداری ساوه در اختیار دارد.

حریف هفته هجدهم تیم یاسین‌پیشرو قم یعنی تیم آذرخش بندر عباس نیز هم اکنون در کنار تیم طرح و توسعه الوند هشت امتیازی است و با ایستادن در مکان دوازدهم جدول با تیم سیزدهم امتیازی برابر دارد و از تیم چهاردهم و آخر جدول نیز تنها چهار امتیاز بیشتر اندوخته است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار