استاندار ایلام گفت: اگر افراد به اندازه مختصری حق بیمه موارد مختلف را پرداخت کنند در زمان بروز مشکلات متوجه خواهند شد که سرمایه گذاری بزرگی انجام داده اند.
کد خبر: ۳۵۵۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 05 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛محمدرضا مروارید روز چهارشنبه در دیدار مدیر عامل بیمه دانا اظهار کرد: سیاست کلی در خصوص اربعین اینکه به صورت مردمی برگزار شود و در این زمینه بیمه ها می توانند نقش فعالی داشته باشند.
 
وی یادآور شد: اگر در زمان بروز مشکل در سریع ترین زمان به نیاز مردم پاسخ دهیم آنها نیز به اهمیت و نقش بیمه واقف خواهند شد.
 
استاندار ایلام افزود: اگر افراد به اندازه مختصری حق بیمه موارد مختلف را پرداخت کنند در زمان بروز مشکلات متوجه خواهند شد که سرمایه گذاری بزرگی انجام داده اند.
 
مروارید تاکید کرد: فرهنگ بیمه نسبت به 2 دهه گذشته بیشتر در بین مردم نهادینه شده اما لازم است در خصوص مزایای آن بیش از پیش اطلاع رسانی شود.
 
وی گفت: در مساله زلزله و سیل سال های گذشته در این استان کسانی که بیمه نامه داشتند از مزایای آن بخوبی بهره مند شدند و به مراتب مشکلات بسیار کمتری در خصوص دریافت خسارت خود داشتند.
 
مدیر عامل بیمه دانا نیز در این دیدار گفت: تا 12 اسفند ماه سال جاری تمامی پرونده های مربوط به زائران اربعین حسینی رسیدگی می شود و خسارت مربوطه نیز پرداخت خواهد شد.
 
بیژن صادق افزود: بیش از 100 نفر از هموطنان در ایام منتهی به اربعین امسال در عراق به شهادت رسیدند یا در حوادث رانندگی و به صورت عادی فوت کردند که خسارت افراد بیمه شده، پرداخت می شود.
 
وی تاکید کرد: در خصوص افراد فاقد بیمه نیز اقدامات لازم انجام شده و با وجود اینکه تعهدی در قبال این افراد نداریم اما خسارتی نیز به این افراد بخصوص شهدای حادثه حله پرداخت می کنیم.
 
در پایان این دیدار مدیرعامل بیمه دانا با اهدای لوح تقدیر از همکاری و تعامل استاندار و معاونان استاندار ایلام با این بیمه در ایام اربعین امسال قدردانی کرد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار