عباسعلي رضايي مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران روز چهارشنبه پانزدهم دي ما 95 طي گفتگويي با بيان اينكه فرهنگ تكريم از ايثارگران در ميان همه آحاد جامعه توسعه يابد گفت: قدرداني از عظمت و عزت خانواده هاي معظم شهدا، جانبازان و آزادگان و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت بايد در وجود همه مردم جامعه و مسئولين توسعه و گسترش يافته و تقويت شود.
کد خبر: ۳۵۵۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲ 04 January 2017
 آريا، وي به اجراي طرح سپاس جهت ديدار از خانواده هاي گرانقدر شاهد و ايثارگر اشاره كرد و اظهار داشت: بنياد مازندران در تحقق اجراي طرح سپاس و تكريم از ايثارگران از تمامي ظرفيت هاي استاني استفاده مي كند.
 
مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران با بيان اينكه در 9 ماهه سال 95 تعداد ده هزار و  935 ديدار  در قالب طرح سپاس با هماهنگي و برنامه ريزي بنياد صورت گرفته است افزود: از اين تعداد بيش از 7 هزار مورد مربوط به خانواده هاي معظم شهدا، 3  هزار و 291 مورد جانبازان عزيز و 642 مورد شامل آزادگان سرافراز بوده است.
رضايي گفت: مسئولان دستگاههاي استاني و شهرستاني از بازماندگان و يادگاران عزيز شهدا و ايثارگر هفته اي سه ديدار به عمل آوردند و از آنان تكريم و تجليل نموده و با مسائل و مشكلات اين عزيزان آشنا شدند.
مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران بر مشاركت فعال و چشمگير همه دستگاههاي اجرايي استان در نهادينه كردن فرهنگ قدرشناسي از اسوه هاي صبر و ايثار تأكيد كرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار