رئیس هیأت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان اردبیل گفت: ورزشکاران کشتی‌گیر پهلوانی استان اردبیل برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور در مشهد حضور پیدا کردند.
کد خبر: ۳۵۱۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷ 30 December 2016

محمد شهبازعلیزاده اظهار داشت: مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی کشور از دیروز در مشهد مقدس در رده سنی بزرگسالان، جوانان و نونهالان آغاز شد و ورزشکاران برتر استان برای درخشش و کسب مدال در این مسابقات حضور پیدا کردند.  

وی افزود: 15 ورزشکار از طرف هیأت پهلوانی و زورخانه‌ای استان اردبیل در رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان عازم این مسابقات شدند و با امید و انگیزه بالا برای کسب مدال‌های رنگین تلاش خواهند کرد.
شهبازعلیزاده گفت: پیشرفت در ورزش پهلوانی استان احساس می‌شود ولی آن‌چنان مطلوب نبوده و امیدوار به تداوم روند موفقیت و پیشرفت در این رشته پهلوانی هستیم.
رئیس هیأت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان اردبیل تصریح کرد: پیش از این پهلوانان استان اردبیل قهرمان مسابقات زورخانه‌ای  لیگ دسته دو کشور شدند و به منظور آماده‌سازی برای حضور مناسب در مسابقات لیگ یک کشور، اعضای تیم در حال انجام تمرینات منظم و فشرده هستند.
رئیس هیأت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان اردبیل اظهار داشت: تفاوت‌های خاصی در ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای نسبت به سایر ورزش‌ها وجود دارد زیرا این ورزش هویت ایرانی و اسلامی ما را تشکیل داده و برای معرفی و گسترش این رشته باید در کنار فعالیت‌های ورزشی، اقدامات فرهنگی و تبلیغاتی نیز صورت پذیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار