اگر منظور وی تایید شورای نگهبان باشد ، گاف بسیار بزرگی است چرا که در ساختار قدرت ایران نمی توان جایگاهی برای نفوذ تاجگردون بر شورای نگهبان متصور بود.
کد خبر: ۳۵۱۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴ 29 December 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در حالی که عدل هاشمی و غلام محمد زارعی دو تن از نمایندگان استان در محلس شورای اسلامی ، در خصوص 9 دی پیام ، منتشر کردند ، اما تاجگردون که یکی از کاربران پر و پا قرص شبکه های اجتماعی در انتشار پیام های مناسبتی است ، در خصوص 9 دی پیامی نداشت اما در همین روز مطلبی از وی منتشر شد که می توان آن را به نوعی تعبیر عبور از روحانی نام نهاد!
عضو فراکسیون امید در مجلس دهم درباره کاندیداهای که از سوی اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 مطرح می شوند، گفت: هیچکدام رقیب جدی برای روحانی نیستند.

غلامرضا تاج گردون در گفت و گو با خبرآنلاین درباره رقبای اصولگرای روحانی اظهار کرد: بین اینها سبد رای باهنر از بقیه بیشتر است اما باز هم رای آور نیست. او بیش از آقای قالیباف و دیگران رای می آورد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بیان کرد: تنها کسی که می تواند آقای روحانی را شکست دهد، یک اصلاح طلب قوی است.

او معتقد است که بین اصلاح طلبان گزینه های رای آوری برای انتخابات ریاست جمهوری حضور دارند و درباره احتمال تایید صلاحیت چنین کاندیدایی اظهار کرد: اگر وسط بیاید، تاییدش می کنیم.
حال برخی معتقدند این سخن به نوعی جرقه ی عبور اصلاح طلبان از روحانی است ، در صورتی که خطری جدی از سوی اصولگرایان ، آن ها را تهدید نکند!
نکته ای هم در این گفتگو ، بیان شده که معلوم نیست منظور تاجگردون از بیان آن چیست؟ تاجگردون در پایان گفتگو ، بیان کرده : بین اصلاح طلبان ، گزینه های رای آوری وجود دارد که در صورت ثبت نام ، تایید صلاحیتش می کنند! که منظور تاجگردون از این جمله مشخص نیست زیرا اگر منظور وی تایید شورای نگهبان باشد ، گاف بسیار بزرگی است چرا که در ساختار قدرت ایران نمی توان جایگاهی برای نفوذ تاجگردون بر شورای نگهبان متصور بود.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
آبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
مگه تاجگردون اصلاح طلبه ایشون اگه اصلاح طلب بود مشاورش احمد خاتمی نبود
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
این شروع یک فتنه است اکه منظور این باشه که با رایزنی تاییدش میکنیم که چنین نمیشود مگر اینکه دستی درفتنه قبلی نداشته وفرد موجهی باشد ودرغیر اینصورت یعنی اینکه با جنجال افرینی وفتنه گری تاییدش میکنیم که اینهم خوابی تعبیر ناشدنی است چون در برابر ملت بیدار نمیشود ایستاد واین یعنی همون گاف
آخ تا قیومت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
گافش کجا بود خودش چطور تایید شد همون طوری هم تاییدی اینو میگیره
..... حلال تمام مشکلاته برادر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار