معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین:
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: با جدی گرفتن گروههای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی استان درصددیم از ایده ها و نظر همه افراد تاثیرگذار برای پیشبرد برنامه ها استفاده کنیم.
کد خبر: ۳۵۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ 28 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، نشست هم اندیشی فعالان فرهنگی و اجتماعی استان با استاندار و معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین سه شنبه شب باحضور جمعی زیادی از فعالان این عرصه در سالن کنفرانس استانداری قزوین برگزار شد.

سید سعید شاهرخی در این نشست با ابراز خرسندی از استقبال گروههای مختلف فرهنگی و اجتماعی
استان از نشست های هم اندیشی برای تبادل نظر و ارائه راهکار گفت: باید این جمع فرهنگی با شناسایی و اسییب شناسی مهمترین مشکلات استان آنها را در جلسات مطرح کرده و طرح موضوع کند.

وی افزود: درصددیم جلسات هم اندیشی را با همه گروهها از جمله جوانان، بانوان، فرهیختگان، فعالان رسانه برگزار کنیم و از همه سلایق و اندیشه ها برای حل مسائل بهره ببریم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین با اشاره به نقش مردم در حکومت مردم سالار دینی بیان کرد: همان گونه که مردم در شکل گیری، پیروزی و تداوم انقلاب نقش کلیدی داشتند امروز هم در عبور از فرازو نشیبها می توانند پشتیبان مهمی برای مسئولان نظام باشند.

شاهرخی تصریح کرد:درسایه هدایت حکیمانه امام راحل ورهبر معظم انقلاب اسلامی کشتی انقلاب با حمایت مردم به ساحل نجات رسیده و تداوم این موفقیتها در گرو وحدت و تبعیت از ولایت است.

وی گفت: مردم با حضور در انتخابات با صدای رسا به اعتدال و تدبیر و امید رای دادند و دولت نیز در شرایط سختی مسئولیت پذیرفت که واگرایی به اوج خود رسیده بود و روسای قوا با یکدیگر برخورد های شدید داشتند و تورم ۴۲ درصدی آزار دهنده شده بودو هیچ انگیزه ای برای سرمایه گذار وجود نداشت.

شاهرخی اظهارداشت: در عرصه سیاست خارجی هم به گونه ای عمل شد که دنیا علیه ما اجماع کرد و با چالش های جدی روبرو شدیم و تحریم های کمرشکن کشور را دچار بحران کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین اضافه کرد: در این شرایط دولت با شعارهای امیدوارانه روی کار آمد و با عقلانیت و تدبیر و امید مسیر وحدت و هم گرایی را دنبال کردو با محور تبعیت از رهبری بهانه را از دیگران گرفت و امروز هم هر کسی دچار تفریط و افراط شود و از رهبری جا بماند و یا جلوتر از ایشان حرکت کند جایی در دولت ندارد.

وی اظهارداشت: این سیاست پاسخ داد و شاهد ایجاد وحدت و همدلی شدیم و با کنترل تورم، افزایش صدور نفت، آغاز رونق کسب و کار و نجات اقتصاد از سراشیبی سقوط شدیم و در سیاست خارجی هم برجام برای کشور توفیقات بزرگی داشت که ایجاد امید و نشاط و حق غنی سازی از آن جمله بود.

شاهرخی بیان کرد: نوسازی ناوگان هوایی، گشایش درفعالیت کشتیرانی، گشایش های بانکی از دیگر دستاوردهای برجام بود هر چند شاهد برعهدی آمریکا هستیم اما با پاسخ منطقی دولت در این زمینه نیز عکس العمل نشان داده و مقابله به مثل خواهیم کرد.

در سیاست خارجی حرف برای گفتن داریم

وی اضافه کرد: امروز در عرصه سیاست خارجی حرفی برای گفتن داریم و دیگر در عرصه بین المللی کسی نمی تواند نقش ایران را نادیده بگیرد و این دستاورد هم برای ما ارزشمند است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یاداورشد: طرح سلامت از دیگر خدمات دولت در شرایط کمبود منابع مالی است و امروز در شهرها ۶ درصد و در روستاها سه درصد از هزینه های درمانی توسط مردم پرداخت می شود که این خدمت باید تداوم یابد.

شاهرخی گفت: متاسفانه هنوز عده ای فقط روی نقاط ضعف دست گذاشته اند تا دولت را ناکارآمد نشان دهند و مردم را نا امید کرده و دلسرد کنند که با قاطعیت باید گفت این کار خیانت است.

وی افزود: تضعیف دولت در واقع تضعیف نظام اسلامی است و این حرکت تنها دشمنان را خوشحال خواهد کرد.

شاهرخی تصریح کرد: در این دولت همه کسانی که دچار افراط و تفریط نیستند می توانند همراه ما باشند و در کارها مشارکت کنند تا فعالیتها شتاب گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار