معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد :پاک باشید و خدمتگزار که خیلی از آسیب ها تهدیدات و خطرات برای ما در همین شرایط سخت زیاد است، حب نفس و حب جاه و حب مقام است ما باید جمله پاک باش و خدمتگذار را سرلوحه مدیریت خودمان قرار دهیم .
کد خبر: ۳۴۸۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸ 24 December 2016
جلسه تودیع و معارفه شهرستان بهمیی امروز با حضور فتاح محمدی راس ساعت 2 در سالن ارشاد اسلامی با حضور مسولین و مردم برگزار شد . به نظر می رسد مهمترین دلیل کنار رفتن رحمانی از فرمانداری بهمئی ، موضوع بازنشستگی وی باشد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،ابتدا رحمانی به ارایه گزارش کار پرداخت و از کمبودها و دغدغه ها پرداخت و از مسولین استانی خواست فکری به حال معیشت این شهرستان و فرصت های شغلی برابری ایجاد بشه مثل بقیه شهرستان ها هم به ما توجه کنند و در پایان آرزوی موفقیت برای فرماندار جدید شهرستان کرد و افزود: تمام تجارب را در اختیار این عزیز و بزرگوار قرار خواهم داد .
موبدی رئیس شورای شهر لیکک هم از زحمات رحمانی تقدیر و تشکر کرد و از رحمانی به خاطر تعامل و پیگیری مشکلات شهر که از هیچ کوششی دریغ نکردند هم تقدیر و تشکر کرد و از استاندار برای انتصاب فرماندار جدید تقدیر و تشکر کرد.
شعبان بهمیی نماینده جانبازان و ایثار گران هم ضمن عرض خیر مقدم به دکتر محمدی و دکتر کریمی مدیر کل سیاسی و انتخاباتی استان  افزود:  ما هر چه داریم از برکات نظام و انقلاب است که یک جانباز و رزمنده انقلاب بازنشسته شده و یک جانباز و رزمنده دیگر فرماندار بهمیی شده که همه اینها از برکات نظام و انقلاب است .
این جانباز دفاع مقدس افزود :اقای رحمانی خدمات و زحمات زیادی در طول این 30 سال برای شهرستان انجام داد که جای تقدیر و تشکر دارد و در طول این چند مدت هر انچه در طبق اخلاص داشتند کوتاهی نکردند و به قول شاعر زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست .
وی به در ادامه گفت :انچه مهم و ماندنی است اصول نظام و انقلاب است و 9 دی حاصل لبیک همه جناهها به انقلاب بوده است که مردم هوشیاری و بصیرت خودشان را در این روز نشان دادند و نگذاشتند که این انقلاب را نفاق و تفرقه بگیرد .
در ادامه ی این آیین دکتر فتاح محمدی ، طی سخنانی گفت : مردم شهرستان بهمیی همیشه در طول انقلاب دین خودشان را به نظام و انقلاب ادا کرده اند.
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، یادی کرد از آزاده سرافراز حجه السلام ابوترابی که فرمودند :پاک باشید و خدمتگزار که خیلی از آسیب ها تهدیدات و خطرات برای ما در همین شرایط سخت زیاد است، حب نفس و حب جاه و حب مقام است ما باید جمله پاک باش و خدمتگذار را سرلوحه مدیریت خودمان قرار دهیم .
 
در بخش دیگری از این مراسم ، فرهنگی نسب فرماندار جدید ضمن تقدیر و تشکر از مردم افزود :این مسولیت بسیار سنگین است و مشکلاتی داریم که از دست فرماندار تنها حل نمی شود نیاز به همیاری و کمک همه همشهریان داریم و همه کسانی که توانایی کمک به این حقیر را دارند از هر گروه سیاسی دست به سوی آنها دراز می کنم و تقاضای کمک دارم .
فرماندار بهمئی افزود : یقین داشته باشید علی رغم دارا بودن نگرش سیاسی در حوزه سیاسی خودم در هیج حوزه ای فرقی بین مردم شهرستان نخواهم گذاشت .
وی بیان کرد :ما انتخاباتی در پیش داریم که اگر نگاه به کنیه را نکنیم به هم وابسته هستیم و به همه کسانی که قصد ورود به شورای اسلامی شهر و روستا را دارند قول می دهم هیچ ذهنیتی برای ورود به انتخابات ندارم و قول می دهم انتخاباتی با بالاترین مشارکت و کمترین تنش و بالاترین سطح عدالت و سلامت را برگزار کنم .
فرهنگی نسب گفت : از همه مدیران کل خواهش میکنم به این شهرستان محروم توجه بیشتری داشته باشند و اماده ام با همه مدیران کل در تعاملی بسیار مناسب کار اداری را انجام دهیم .
در پایان لوح سپاس به اقای رحمانی که مفتخر به بازنشستگی شده اند اهداء و از زحمات ایشان تقدیر و تشکر شد.
گزارش و عکس : روانان
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار