رزمایش امداد و نجات طرح زمستانه راهداری از سوی دستگاه های خدمات رسان چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۲۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴ 12 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در این مراسم گفت: مردم امنیت و آرامش در بخش های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، حمل و نقل و جابجایی را از مسئولان طلب می کنند.
سردار غلامعباس غلامزاده اظهار کرد: اجرای این طرح در فصول مختلف با هدف تسهیل عبور و مرور و اهداف پیشگیرانه در ترافیک و تصادفات اجرا می شود.
به گفته وی، تمامی دستگاه های خدمات رسان با تعامل و هم پوشانی و امکانات موجود باید در راستای کمک بهتر و مطلوب تر به مردم تلاش کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم گفت: 38 اکیپ راهداری ثابت و سیار به همراه 320 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری در راهدارخانه ها مستقر شدند.
منوچهر سلمان زاده ادامه داد: شن و نمک و سوخت مورد نیاز ماشین آلات راهداری برای خدمت رسانی به مسافران و شهروندان تامین شده است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی چهارمحال وبختیاری نیز گفت: روان سازی ترافیک و رفع مشکلات عبور و مرور در فصول سال از اهداف مهم پلیس راهور در این طرح است.
سرهنگ رحمت الله نجفی، اقدامات پیشگیرانه از انسداد جاده ها در طرح زمستانه راهداری، با استقرار اکیپ ها در گردنه های برفگیر، کنترل و برخورد با رانندگان متخلف و کنترل خودروها به تجهیز وسایل ایمنی و زنجیر چرخ را از اقدامات پلیس راهور در این طرح دانست.
27 اکیپ ثابت، سیار و موقت در پایگاه های این جمعیت به همراه 400 امدادگر و نجاتگر با 24 دستگاه آمبولانس و ست نجات در محورهای استان مستقر شده اند.
همچنین 182 تکنسین اورژانس استان در 44 پایگاه شهری و جاده ای در طرح زمستانه مشارکت دارند.
محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری که بخش عمده آن کوهستانی و برفگیر است، شامل 215 کیلومتر بزرگراه، یکهزار و 136 کیلومتر راه اصلی و فرعی و 2 هزار و 381 کیلومتر راه روستایی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار