رئیس سازمان صدا و سیما گفت: شهید محسن خزائی به عنوان قهرمان ملی و استانی و یک خبرنگار بصیر، آگاه، نمونه، شجاع و دشمن شناس به زیبایی اسوه سخت کوشی مردم سیستان و بلوچستان در مجاهدت حق علیه باطل بوده است.
کد خبر: ۳۲۹۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ 15 November 2016
عبدالعلی علی عسگری روز سه شنبه در مراسم تشییع شهید محسن خزائی در مصلای قدس زاهدان اظهارداشت: شهید خزائی از دل مردم سخت کوش و شهیدپرور سیستان و بلوچستان برآمده به طوری که مردم دلاور این دیار با نثار 2 هزار شهید شیعه و سنی همواره در راه اعتلای انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی کوشیده اند.
وی گفت: سیستان و بلوچستان استانی با اهمیت و مقاوم است که توانسته شهدایی همچون خزایی را تقدیم انقلاب و اهل بیت (ع) کند.
وی افزود: شهید خزائی همچون شهدای دیگر این استان که منشا برکت، امنیت و پیشرفت کشور بودند، توانست به عنوان مدافع حرم با تمام وجود در سنگر دفاع از ارزش های دینی و اسلامی و حمایت از مردم مظلوم سوریه در مقابل ظلم تروریست ها و جریان های تکفیری گام بردارد به طوری که گزارش های ارزشمندی را برای بیان واقعیت ها و شکل دهی جریان های مقاومت ارسال کرد.
رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه این مجموعه به عنوان یک سازمان مردمی همواره در خدمت ملت بزرگ ایران بوده است گفت: این سازمان در زمینه اطلاع رسانی از جریان جبهه مقاومت افتخار خدمت رسانی به ملت ایران را دارد.
عسگری با بیان اینکه شهید خزائی یکی از اعضای خانواده صدا و سیما بود اظهار داشت: این شهید بزرگوار با فعالیت در عرصه اطلاع رسانی، یک خبرنگار والا مقام، بصیر و آگاه بود که تحلیل و درک عمیقی از تحولات منطقه و جهان داشت.
وی افزود: این شهید یک خبرنگار مومن، انقلابی، ولایتمدار، دشمن شناس، شجاع، نترس، هنرمند، زیبا شناس، بصیر و شهادت طلب بود.
وی تاکید کرد: خزائی با همه ویژگی ها، قهرمان ملی و استانی بود که می توان از وی به عنوان الگو برای اقشار مختلف جامعه به ویژه دانشجویان، جوانان و نوجوانان یاد کرد.
وی افزود: این شهید بزرگوار هم در عرصه جنگ نرم (رسانه و فرهنگی) و هم جنگ سخت شهیدی خاص در سیستان و بلوچستان بود.
به گزارش ایرنا پیکر پاک و مطهر شهید محسن خزائی خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران امروز /سه شنبه/ بر دستان مردم همیشه در صحنه و شهید پرور زاهدان تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.
شهید محسن خزائی روز شنبه /22 آبان/ در منطقه حلب سوریه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
پیکر پاک این شهید روز یکشنبه در حرم حضرت زینب (س) و روز دوشنبه در مسجد بلال صدا و سیما تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و شماری از مسئولان ارشد نظام، نمایندگان مجلس و مدیران رسانه ها تشییع و سپس شب گذشته به زادگاهش زاهدان برای تشییع و خاکسپاری منتقل شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار