سومین همایش علما و روحانیون اهل سنت شهرستان های خنج ،لامرد ،مهر ،لار با عنوان لبیک یا رسول الله (ص) در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹ 07 February 2015
به گزارش ایرنا این همایش به دعوت نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان فارس با حضور بیش از 150 نفر از علما و روحانیون اهل سنت جنوب فارس برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرسول بینازاده نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان فارس هدف از برگزاری این همایش را هم اندیشی و بیان نقاط وحدت مسلمانان عنوان کرد.

استاندار فارس در این همایش با ابراز خرسندی از وجود وحدت و همدلی میان مسلمانان شیعه و اهل سنت در فارس گفت: در شرایطی که دشمن تمام توان خود را برای مقابله با اسلام و ایران بکار گرفته ، نباید از کید و مکر دشمنان غافل باشیم.

سید محمد احمدی افزود:با آگاهی بخشی به جامعه بخصوص جوانان ، آنان را از خصومت ها و دشمنی ها آگاه کنیم .

آیت الله محسن اراکی دبیر مجمع تقریب مذاهب اسلامی از وحدت به عنوان یکی از بهترین فریضه های الهی یاد کرد و گفت : حفظ وحدت و یکپارچگی در آیین اسلام مقدم است و موجب جلوگیری از گسست بین مسلمانان می شود.

وی بیان کرد : دوام و هویت جمعی یک امت بخصوص امت اسلامی به یکپارچگی ، وحدت و تعامل است.

آیت الله اسدالله ایمانی بود نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز نیز در این نشست گفت : در شرایطی سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می گیریم که دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب ، هراسان از این موج عظیم وحدت و همدلی ، همه ابرازهای خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به کار گرفته اند.

وی با اشاره به اهانت های دشمنان اسلام به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام گفت : این حرکت مذبوحانه دشمن به منظور ایجاد تفرقه بین جامعه اسلامی است.

در این همایش چند روحانی تسنن وتشیع سخنرانی کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار