کد خبر: ۳۲۱۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴ 01 November 2016


مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: دیوان محاسبات کشور اعلام کرد که ۴۰۰ مدیر حقوق بالاتر از سقف متعارف دارند که حتی یک مدیر سیاسی در بین آنها نبود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمدامین رضازاده در نشست فصلی احزاب و فعالان سیاسی البرز که عصر امروز در سالن شهدای دولت البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه البرز یکی از استانهای مهم کشور است، اظهار داشت: استان البرز به سبب جمعیت، اقتصادی، فرهنگی و نزدیکی به تهران در همه مسائل از جمله مسائل سیاسی در سطح ملی تاثیرگذار است.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور با بیان اینکه دولت فعلی ثبات امنیت، تعامل سازنده با دنیا و شرایط سیاسی خوبی را ایجاد کرده است، افزود: در حال حاضر ایران عالی‌ترین شرایط اقتدار ملی را در دنیا دارد.

وی با اشاره به اینکه ایران در حال حاضر در حل مناقشات کشورهای منطقه تاثیرگذار است، گفت: در حال حاضر شیعه‌هراسی و اسلام‌هراسی در دنیا کم شده است.

رضازاده با بیان اینکه در حال حاضر پویایی سیاسی وجود دارد، ادامه داد: کمترین مشکل امنیتی در این زمینه را داریم.

وی با اشاره به اینکه در دولت فعلی برای فعالیت احزاب با نگاه یکسان و عدالت‌محور مجوز تاسیس خانه و فعالیت سیاسی داده شده است، بیان کرد: در سال گذشته برای سخنرانی در روز دانشجو 2 هزار مجوز داده شد که 4 سخنرانی از جمله در کرج کنسل شد.

رضازاده با بیان اینکه در دولت فعلی خانه احزاب بعد از 10 سال راه‌اندازی شد، افزود: احزاب می‌توانند در قانون‌گذاری و مدیریت جامعه تاثیرگذار باشند.

وی با اشاره به اینکه احزاب باید ساختار و اعضای خود را تقویت کنند، گفت : باید شعب احزاب در استان و شهرستان‌ها برای ایجاد بستر فعالیت سیاسی ایجاد شود.

رضازاده با بیان اینکه احزاب باید رقابت‌ها را به سمت حزبی، فکری و سیاسی ببرند، ادامه داد: با این کار تهدیدات ناشی از قومی و مذهبی در جامعه از بین می‌رود.

رضازاده با بیان اینکه حقوق‌های نجومی در کشور مطرح شد، اظهار داشت: دیوان محاسبات کشور اعلام کرد که 400 مدیر حقوق بالاتر از سقف متعارف دارند که حتی یک مدیر سیاسی در بین آنها نبود.

وی با اشاره به مطرح شدن بحث 2 تابعیتی‌ها گفت: فقط یک مدیر در این امر وجود دارد که وی کار اجرایی انجام نمی‌دهد و فقط کار مدیریتی می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار